Haku
Viitteet 1-10 / 21
Asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen franchising-ketjun palvelukonseptissa : Matkailuautolomatuote
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kerätä tietoa, joka havainnollistaa tärkeät näkökulmat palvelupolulla osana korkealaatuista asiakaskokemusta, joka on tuotettu franchisingottajien toimesta määritettyä franchising-palvelukonseptia ...
Asiakaskeskeinen oppimisympäristö : tulevien oppimisympäristöjen tarveselvitys
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)
Tulevaisuuden oppimisympäristöjen tarveselvitys TAMKin pääkampuksella perustuu käsitykseen kiinteistöjen merkityksestä organisaatiolle lisäarvoa tuottavana tukiresurssina. Pääkampuksella sijaitsevien Terveyspalvelut sekä ...
Ahlmanin Tilapuodin liiketoiminnan kehittäminen palvelumuotoilun avulla
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)
Tämän tutkimustyön päämääränä oli löytää Ahlmanin ammatti-ja aikuisopistossa toimivalle Tilapuodille uusia liiketoimintamahdollisuuksia. Tavoitteena oli myös parantaa kilpailukykyä tuomalla valikoimaan asiakkaille arvoa ...
Kotikokkipalvelu kotihoidon ja ruokapalvelun yhteistyönä
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)
Opinnäytetyössä tutkittiin uuden palvelun kehittämistä ja luomista. Tutkimuksessa kehitettiin uutta kunnallista ruoanvalmistuspalvelua ikäihmisten kotiin ruokapalvelun ja kotihoidon yhteistyönä Ikaalisten kaupungilla. ...
Puhdistuspalvelun tulosperusteinen hankinta
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)
Puhtauspalveluissa julkisten hankintojen määrä tulee lisääntymään tulevaisuudessa, mikä korostaa yksiköissä hankintaosaamisen tarvetta. Hankintalaki muokkautuu hitaasti kehityksen mukana. Ilona Lundström, työ- ja ...
Henkilöstön kansainvälisyyden kehittäminen Tampereen seudun ammattiopistossa
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2018)
Opinnäytetyöni tarkastelee Tampereen seudun ammattiopiston (käytetään jatkossa nimeä Tredu) henkilöstön kansainvälisyysosaamisen kehittämistä. Tarkoituksena on kartoittaa henkilöstön kansainvälisyysosaamisen nykytila ...
Ruokavalioiden tuottaminen ja tulevaisuuden ruokapalvelut : Case Tekme Oy
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)
Tulevaisuudella on suuri merkitys tänä päivänä tehtävien päätösten ja ratkaisujen onnistuneeseen ja kannattavaan toteutukseen. Tästä syystä tulevaisuuden näkökulma on otettu vahvasti tämän tutkimuksen viitekehykseksi. ...
Siivouspalveluhankinnan onnistumisen edellytyksiä
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään palvelun hankintaprosessia tarpeiden ennakoinnista toimintojen kehittämiseen. Tutkimusongelmana oli löytää siivouspalveluhankinnan onnistumista heikentävät kriittiset tekijät, ”sudenkuopat”. ...
Case Opinstore : Kehittämishankkeen tarkastelu projektijohtamisen ja palvelumuotoilun näkökulmasta
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)
Tämän opinnäytetyön päätavoite käynnistää uusi opetusmyymälä Koulutuskeskus Salpauksen Heinolan toimipisteeseen. Toisena tavoitteena on selvittää, mitä yhteisiä piirteitä voidaan kehityshankkeen prosesseissa nähdä ...
Työturvallisuuden johtaminen siivoustyössä
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)
Tutkimuksen tarkoituksena oli tarkastella siivoustyön työturvallisuusjohtamista eri näkökulmista, henkilöstön johtamista kohti turvallisuustavoitteita ja päämääriä sekä etsiä parhaita käytäntöjä turvallisuusjohtamisen ...