Haku
Viitteet 1-8 / 8
Miten varmistat, että yrityksesi digitalisoitumispyrkimykset menevät metsään?
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
Moni yritys pohtii parhaillaan, miten yrityksen tuloksentekokykyä voisi parantaa digitalisaation keinoin. Miten erityisesti markkinoinnin ja myynnin aktiviteetit voitaisiin virittää mahdollisimman tehokkaiksi digiratkaisujen ...
B2B myynnin mindset : asiakaslähtöisyyttä ja oivalluksia Japanista
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
Asiakaslähtöinen myynti tarkoittaa tietynlaista toimintaa asiakkaiden kanssa. Business-to-business (B2B) -myyjien toimintaa ohjaa myös tapa ajatella ja suhtautua muihin ihmisiin. Tässä blogikirjoituksessa käydään ...
Selkeämpi vai sekavampi myyntiarki digityökalujen kanssa?
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
Digitalisaatio on tuonut mukanaan valtavan määrän uusia mahdollisuuksia ja työkaluja myynnin tekemiseen. Moni aiemmin manuaalisesti tehty työvaihe voidaan automatisoida ja myyjien aikaa suunnata yhä haastavampiin ja ...
Transformationaalinen johtajuus rakentamassa B2B-myynnin osaamispääomaa
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
Voimakkaasti kilpaillut globaalit markkinat haastavat business-to-business (B2B) -myyntiorganisaatioita panostamaan erityisellä tavalla strategisesti merkittäviin asiakkaisiinsa. Näistä yrityksen tärkeimmistä asiakassuhteista ...
Julkisen sektorin ostajat ja myyjän mahdollisuudet
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
Oli koronaa tai ei, julkisissa hankintaprosesseissa toimivat ostajat ovat tottuneet pitämään erittäin pitkiä turvavälejä myyjiin. Erilaiset säännökset rajaavat julkisen kilpailutuksen piirissä olevia hankintaprosesseja. ...
Digitaalinen murros liiketoimintamahdollisuuksien liikkeelle panevana voimana
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2021)
Yritysten kilpailuympäristön muutokset luovat liikkeelle panevaa voimaa, jolloin
uudistumisen paine on jatkuvaa. Tällainen paine saa helposti toivomaan viisasten
kiveä tai ainakin nyrkkisääntöjä sille, kuinka uudistua ...
Yrittäjyys ja myynnillisyys kodin perintönä
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2021)
Perheen ja lähisuvun asenteet ja uskomukset siirtyvät huomaamattammekin osaksi omaa elämäämme. Miten sinun lähipiirissäsi on suhtauduttu yrittäjyyteen ja myyntiin ja onko se heijastunut omissa ammatillisissa valinnoissasi?
B2B Salespeople’s cultural souveniers : finns meeting Japanese
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2021)
Culture is an exciting, yet abstract and a tricky concept. As salespeople, we bring our culture as a mental souvenier into interactions with buyers coming from other cultures. In fact, culture is a discreet and taken-for-granted ...