Haku
Viitteet 1-4 / 4
Brändin vahvistaminen digimarkkinoinnin keinoin : case: Startup World Cup Finland 2019
(2019)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Startup World Cup Finland tapahtumalle. Tavoitteena työssä oli rakentaa Startup World Cup Finland - tapahtuman brändiä digimarkkinoinnin keinoin. Opinnäytetyö on toiminnallinen, ...
A/B-testaus ja markkinointiautomaatio verkkosivukehityksen työkaluina
(2019)
Markkinoinnin digitalisaation kasvamisen mukana on kasvanut myös tarve tarkemmalle verkkopohjaiselle analytiikalle sekä muille tavoille seurata organisaation verkkosivujen vierailijoiden käyttäytymistä. Tässä opinnäytetyössä ...
HHJ-koulutuskokonaisuuden myyntiprosessin kehittäminen
(2020)
Erityisesti pk-yritysten hallitustoiminnan kehittämiseen tähtäävää Hyväksytty hallituksen jäsen (HHJ)-koulutuskokonaisuutta järjestetään 18 kauppakamarissa ja kauppakamarit toimivat HHJ-koulutusten jakelukanavana. Myynti- ...
TikTok-näkyvyyden hyödyt yrityksen liiketoiminnassa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka TikTok-näkyvyyttä voidaan hyödyntää osana yritystoimintaa. Opinnäytetyön aihe valittiin kahden havainnon pohjalta: TikTokissa on valtava potentiaali yrityksen tunnettuuden ...