Haku
Viitteet 1-6 / 6
Shaderien teko ja hyödyntäminen Unityssä : case Kyber Knights
(2019)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on Portaalin Pojat Oy, joka on Tampereella toimiva virtuaalielämysliike. Opinnäytetyössä suunniteltiin ja toteutettiin toimeksiantajalle kehitettyyn Kyber Knights -virtuaalitodellisuusmoninpeliin ...
Tuottaako mobiilipeli käytettävyydellä? : mobiilipelin käytettävyys suhteessa sen rahalliseen menestykseen
(2020)
Käytettävyys, eli tuotteen helppokäyttöisyys, on tärkeässä osassa kaikessa pelisuunnittelussa. Tässä työssä selvitettiin, onko käytettävyydellä merkittävää vaikutusta erityisesti mobiilipelien tuottavuuteen. Tavoitteena ...
Yrityskonseptin luominen pelikahvilalle
(2020)
Opinnäytetyön aihe valittiin mielenkiinnosta pelaamisen tulevaisuuteen. Tavoitteena oli luoda yrityskonsepti yritykselle, joka yhdistelee pelihalli-, ravintola- ja vapaa-ajan palveluita. Selvityksen aikana työssä laajennettiin ...
Unity-projektin siirtäminen uuteen renderöintiputkeen
(2020)
Tässä opinnäytetyössä perehdyttiin 3D-grafiikan renderöintiin, sen toteutustapoihin Unity-pelimoottorissa ja toteutettiin tekijän kehitystiimin aiemmin kehittämään ja julkaisemaan Dante’s Infernya -peliin uudet visuaaliset ...
Version control for Yocto Source Mirror
(2022)
Version controlling one’s work has become the norm. However, there can be cases where no version control system exists or the system in place is inadequate for the requirements of the work. This thesis aims to implement a ...
Tekoälyn hyödyntäminen Ammattiopisto Tavastian ohjausresurssien kohdentamisessa
(2023)
Työn tavoitteena oli selvittää, voiko toisen asteen oppilaitoksen ohjausresurssien kohdentamiseen hyödyntää tekoälyä. Toimeksiantajana oli Koulutuskuntayhtymä Tavastiaan kuuluva Ammattiopisto Tavastia. Tutkimukseen tarvittava ...