Haku
Viitteet 1-3 / 3
3D-mallin teksturointi : perinteinen teksturointi vs. PBR-teksturointi
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutustuttiin 3D-mallin perinteiseen teksturointiin ja PBR-teksturointiin eli Physically Based Rendering periaatteeseen perustuvaan teksturointiin, sekä verrattiin näitä menetelmiä keskenään. Tässä ...
Hahmo valmiiksi digitaalisen kuvanveiston avulla : case Longtail
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda tasohyppelyn 3D-malli, jossa on valmiit tekstuurit. Työn toimeksiantajana oli Hologram Monster, jonka peliin hahmo valmistui. Opinnäytetyössä käsiteltiin ja kuvattiin hahmon luomisessa ...
Voimalaiteyksikön kokoonpanoanalyysi 3D-mallia hyödyntäen
(2023)
Opinnäytetyössä tutkittiin 3D-mallin hyödyntämismahdollisuuksia Metso Outotecin valmistaman Lokotrack®-voimalaiteyksikön prototyypin asennuksessa, työvaiheiden suunnittelussa ja kokoonpanosuunnittelussa. Opinnäytetyössä ...