Haku
Viitteet 1-3 / 3
Instagram-markkinoinnin analytiikka : kehittämistutkimus Oulu2026-hankkeelle
(2019)
Opinnäytetyö on kehittämistutkimus Oulu2026 kulttuuripääkaupunki-hankkeelle. Työssä tutkitaan onnistunutta Instagram-markkinointia pääosin analytiikan kautta. Teoriaosuudessa käsitellään laadukkaan sisällön luomista, ...
Video promotion and content in tourism : content analysis of videos in Slovenian tourism
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli analysoida Slovenian matkailuun liittyviä videoita ja tuottaa yrityksille yleiskuva siitä, millainen materiaali vetoaa katsojiin ja millaista materiaalia tulisi hyödyntää ...
Yrityksen sosiaalisen median ja digitaalisten kanavien ajankohtaisuus ja kehittäminen
(2020)
Sosiaalinen media ja digitaaliset kanavat hallitsevat markkinointia ja myyntiä nykyään enemmän ja enemmän, ja jokaisen yrityksen on käytännössä pakko olla näkyvillä niissä. Taito tuottaa sisältöä erilaisiin kanaviin korostuu ...