Haku
Viitteet 1-10 / 73
Asiakaskokemuksen strateginen johtaminen DIsta Oy:ssä
(2021)
Vaikka asiakaskokemus koetaan Dista Oy:ssä tärkeänä arvona, sitä ei johdeta strategisesti. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda lähtökohdat asiakaskokemuksen strategiselle johtamiselle Dista Oy:ssä. Opinnäytetyön ...
Kivijalkaliikkeen aistielämys asiakaskokemuksen perustana
(2020)
Kaupan alalla on jo jonkin aikaa ollut käsillä poikkeukselliset ajat. Kuluttajat eivät enää hae kivijalkaliikkeistä ainoastaan tuotteita tai palveluita, saati asiakaspalvelua, vaan he kaipaavat kaikkia aisteja stimuloivia ...
Chat asiakaspalvelukanavaksi : case: Tampereen korkeakouluyhteisön IT Helpdesk
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia chat-palvelua osana monikanavaista asiakaspalvelua sekä tuoda esiin tärkeimpiä asioita uudenlaisen asiakaspalvelukanavan käyttöönottoon. Työn toimeksiantajana on Tampereen ...
Liiketoiminnan edistämistä palvelumuotoilun avulla
(2019)
Opinnäytetyössä perehdyttiin palvelumuotoiluun, jonka taustalla olevan teorian avulla on tarkoitus käynnistää palvelun kehittämisprosessi toimeksiantajayrityksessä. Palvelumuotoilulla tarkoitetaan palveluiden kokonaisvaltaista ...
Kemikaaliton siivous asiakaskokemuksen tehostajana
(2020)
Ympäristönäkökulmien huomioimista pidetään tärkeänä. Myös siivouksessa on alettu ottamaan entistä enemmän ympäristöasioita huomioon. Markkinoille tulee jatkuvasti uusia kemikaalittomia siivousmenetelmiä ylläpitosiivousaineiden ...
Developing service culture to enhance customer experience by improving employee interaction with customers
(2020)
The objective of this study is to enhance the service culture of GOGO by improving the interactions employees have with customers. The purpose of this study is to examine the current culture of GOGO and to cross examine ...
Palvelumuotoilulla parempi asiakaskokemus : Wake Valley Oy
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena on asiakaskokemuksen parantaminen palvelumuotoilua hyödyntäen. Työ tehtiin Ylöjärvellä toimivalle vesilautailuyritykselle, Wake Valleylle. Työn tarkoitus on auttaa yritystä kehittämään ensikertalaisen ...
Markkinointisuunnitelma Matkatoimisto Aventura Oy:lle uusasiakashankinnan tehostamiseksi
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa Matkatoimisto Aventura Oy:n uusasiakashankinnan tämänhetkinen tilanne ja tehdä sen pohjalta markkinointisuunnitelma. Markkinointisuunnitelman tavoite oli tehostaa ...
Developing customer service at fast-casual restaurant sector : case Friends & Brgrs
(2019)
This bachelor’s thesis was commissioned by Friends & Brgrs Oy Ab. The objective of this thesis was to create a customer service handbook on excellent customer service for the use of the commissioner. Excellent customer ...
Asiakastyytyväisyyskysely SportUnille
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli asiakastyytyväisyyskysely SportUnin asiakkaille koskien kuntosalipalveluita. SportUni tuottaa Tampereen korkeakouluyhteisölle liikuntapalveluita osana korkeakouluyhteisön yhteistyöverkostoa. ...