Haku
Viitteet 1-5 / 5
Ristiinasioinnin kehittäminen X ABC-asemalla
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää ristiinasiointia X ABC-asemalla, joka on Pirkanmaan osuuskauppaan kuuluva liikenneasema. Työn tavoitteena oli tutkimalla selvittää kuinka asiakkaat saadaan käyttämään useampaa ...
Suosittelevan myynnin koulutus : case Amarillo Lahti
(2023)
Tämä opinnäytetyö sai alkunsa tarpeesta kehittää suosittelevaa myyntiä Lahden Amarillossa asiakaspalvelun ja ravintolan tuloksen parantamiseksi. Toimeksiannon antoi Lahden Amarillon ravintolapäällikkö. Työn tarkoituksena ...
Palvelumaiseman visuaalisuus osana myyntiä
(2023)
Tämä opinnäytetyön aiheena on palvelumaiseman visuaalisuus osana myyntiä. Tavoitteena oli käsitellä lähdetiedon avulla kattavasti palveluympäristössä myyntiin vaikuttavia tekijöitä. Tarkoituksena oli selvittää, millaisista ...
Robert's Coffee -kahvilaketjun asiakaskokemuksen tutkiminen
(2023)
Asiakaskokemus on yrityksen kannalta olennainen kilpailutekijä. Muodostaakseen onnistuneen asiakaskokemuksen, tulee yrityksen tunnistaa siihen liittyvät osa-alueet.
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää Robert’s Coffee ...
Yhteiskehittäminen Pirkanmaan Osuuskaupassa : unelmien liikepaikka
(2023)
Tämän YAMK-opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata, miten asiakaskokemus rakentuu sisältä ulospäin, kun henkilökunta osallistetaan liiketoiminnan kehittämiseen. Tavoitteena oli kehittää asiakkaita ja henkilökuntaa osallistava ...