Haku
Viitteet 1-10 / 45
Asiakaskokemuksen strateginen johtaminen DIsta Oy:ssä
(2021)
Vaikka asiakaskokemus koetaan Dista Oy:ssä tärkeänä arvona, sitä ei johdeta strategisesti. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda lähtökohdat asiakaskokemuksen strategiselle johtamiselle Dista Oy:ssä. Opinnäytetyön ...
Kivijalkaliikkeen aistielämys asiakaskokemuksen perustana
(2020)
Kaupan alalla on jo jonkin aikaa ollut käsillä poikkeukselliset ajat. Kuluttajat eivät enää hae kivijalkaliikkeistä ainoastaan tuotteita tai palveluita, saati asiakaspalvelua, vaan he kaipaavat kaikkia aisteja stimuloivia ...
Asiakasymmärryksellä parempaan asiakaskokemukseen
(2019)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana oli Pirkkalan kunnan ruokapalvelut ja tarkoituksena oli kunnan oppilaitos Silmun, kahvila Hiirenkorvan kehittäminen asiakaslähtöisesti. Tavoitteena oli parantaa asiakaskokemusta niin, ...
Asiakasprofiilit palvelun kehittämisen työkaluna
(2019)
Ravintola-alaa vaivaa kiihtyvä kilpailu asiakkaista, ravintolan tai liikeideoiden lyhytikäisyys ja liiketaloudellista voittoa pitäisi onnistua tekemään useista kulueristä huolimatta. Tuotteet ja palvelut ovat samalla alalla ...
Mitä on asiakaskokemus ja miten sitä voidaan kehittää B2B-yrityksessä?
(2021)
Tämä opinnäytetyö on tehty tilauksena toimeksiantaja Yritys X:lle. Toimeksiannon tarkoituksena oli saada yritykselle tietoa asiakaskokemuksesta ja mitä se merkitsee B2B-myynnin kannalta. Valitsin toteutustavaksi narratiivisen ...
Vapaa-ajan asiakkaiden asiakaskokemuksen kehittäminen Eerikkilä Sport & Outdoor Resortissa
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Eerikkilä Sport & Outdoor Resortin vapaa-ajan asiakkaiden asiakaskokemusta ja palveluprosesseja sekä tuottaa kehitysehdotuksia niiden kehittämistä vaativien kohtien osalta. Kohderyhmänä ...
Asiakaskokemukset terveydenhuollon etävastaanotolla
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa asiakaskokemuksia ostopalveluna tuotetulla julkisen terveydenhuollon etävastaanotolla ja kehittää malli digitaalisten asiakaskokemusten mittaamiseen. Opinnäytetyössä tutkittiin ...
Päivittäispalautteiden hankinnan kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyö tuo esille Pirkanmaalaisen ateria- ja puhtauspalveluyrityksen käytänteistä hankkia päivittäisasiakaspalautteita. Työssä tehtiin tutkimuksellinen kehittämistyö asiakaspalautteiden hankinnan uudistamiseen ja ...
Asiakaslähtöisen sisältömarkkinoinnin kehittäminen palvelumuotoilun menetelmin
(2019)
Tekninen tukkukauppa elää suurten muutosten aikaa. Digitalisaatio sekä globalisaatio muuttavat asiakkaiden ostokäyttäytymistä ja perinteinen yritysten välinen kaupankäynti saa piirteitä kuluttajakaupan toimintamalleista. ...
Palautteiden käsittely asiakaskokemuksen kehittämiseksi sairaalan tukipalveluissa
(2023)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu toimeksiantona Pirkanmaan hyvinvointialueen osastopalveluihin kuuluvalle sairaalahuollolle. Sairaalahuollolla on kaksi eri asiakasryhmää. Näitä ovat sisäiset asiakkaat eli hoitohenkilöstö ...