Haku
Viitteet 1-3 / 3
Markkinointisuunnitelma Matkatoimisto Aventura Oy:lle uusasiakashankinnan tehostamiseksi
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa Matkatoimisto Aventura Oy:n uusasiakashankinnan tämänhetkinen tilanne ja tehdä sen pohjalta markkinointisuunnitelma. Markkinointisuunnitelman tavoite oli tehostaa ...
Asiakasprofiilit palvelun kehittämisen työkaluna
(2019)
Ravintola-alaa vaivaa kiihtyvä kilpailu asiakkaista, ravintolan tai liikeideoiden lyhytikäisyys ja liiketaloudellista voittoa pitäisi onnistua tekemään useista kulueristä huolimatta. Tuotteet ja palvelut ovat samalla alalla ...
Rajobit Oy asiakaskokemuksen kehittäminen : asiakkuuden hoitosuunnitelma
(2022)
Opinnäytetyön toimeksiantoyritys on kasvussa oleva ohjelmistoalan yritys Rajobit Oy. Yritys mahdollistaa innovatiivisilla ratkaisuilla ohjelmistorobotiikan hyödyntämisen, myös pienissä ja keskisuurissa yrityksissä. Yritys ...