Haku
Viitteet 1-10 / 27
Asiakaskokemus kehitystyön suunnannäyttäjänä
(2021)
Asiakaskokemus, arvonluonti ja palvelumuotoilu ovat ajankohtaisia teemoja. Luodakseen todellista arvoa liiketoiminnassa näiden elementtien nivoutumisen digitaalisiin palveluihin tulisi tapahtua järjestelmäkehityksessä ...
Asiakastyytyväisyyskysely SportUnille
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli asiakastyytyväisyyskysely SportUnin asiakkaille koskien kuntosalipalveluita. SportUni tuottaa Tampereen korkeakouluyhteisölle liikuntapalveluita osana korkeakouluyhteisön yhteistyöverkostoa. ...
Ristiinasioinnin kehittäminen X ABC-asemalla
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää ristiinasiointia X ABC-asemalla, joka on Pirkanmaan osuuskauppaan kuuluva liikenneasema. Työn tavoitteena oli tutkimalla selvittää kuinka asiakkaat saadaan käyttämään useampaa ...
Market Research of the Finnish Nuts and Seeds Market
(2020)
Mogyi Kft is a nuts and seeds producer based in Hungary with operations in 27 countries. Mogyi Kft covers a wide variety of products in the segment. Mogyi wants to understand the Finnish nuts and seeds market to prepare ...
Suosittelevan myynnin koulutus : case Amarillo Lahti
(2023)
Tämä opinnäytetyö sai alkunsa tarpeesta kehittää suosittelevaa myyntiä Lahden Amarillossa asiakaspalvelun ja ravintolan tuloksen parantamiseksi. Toimeksiannon antoi Lahden Amarillon ravintolapäällikkö. Työn tarkoituksena ...
Asiakaskokemukseen vaikuttavat tekijät vakuutusyhtiön asiakaspalvelussa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia ja selvittää syitä huonolle asiakaskokemukselle ja tarkemmin huonolle ratkaisuasteelle vakuutusyhtiön asiakaspalvelussa. Toimeksiantajana opinnäytetyölle toimi Vakuutusyhtiö X. ...
Hybriditarkastusosaamisen hyödyntäminen ajoneuvovahinkojen hoidossa
(2021)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu vakuutusyhtiö X:n toimeksiantona. Työn tavoitteena oli tehdä kattava selvitys siitä, miten ja millä tavoin hybridivahinkotarkastusosaamista voidaan hyödyntää kausiajoneuvovahinkojen hoidossa. ...
Asiakaskokemuksen nykytilan tutkimus : case Piha-ja Puistosuunnittelu Pirttijärvi
(2024)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Piha- ja Puistosuunnittelu Pirttijärvi Oy:n asiakaskokemuksen nykytila. Tutkimuksessa keskityttiin selvittämään asiakkaiden arvoja, asenteita, uskomuksia ja mielipiteitä ...
Asiakaspalvelun merkitys osana B2B-asiakaskokemusta
(2021)
Asiakaskokemus ja asiakaslähtöisyys ovat entistä suuremmassa määrin osa menestyneen yrityksen kilpailukeinoja myös B2B-liiketoiminnassa. Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli antaa B2B-liiketoiminnan alalla toimivalle ...
Metsäkoneenkuljettaja asiakaskokemuksen tuottajana
(2022)
Kilpailu metsäalalla eri toimijoiden välillä on kasvanut viimeisten vuosien aikana. Metsäalan toimijoiden on pystyttävä vastaamaan asiakkaiden kasvaviin vaatimuksiin ja toiveisiin yksilöllisesti koko ajan enemmän. Palvelun ...