Haku
Viitteet 1-6 / 6
Asiakaskokemuksen strateginen johtaminen DIsta Oy:ssä
(2021)
Vaikka asiakaskokemus koetaan Dista Oy:ssä tärkeänä arvona, sitä ei johdeta strategisesti. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda lähtökohdat asiakaskokemuksen strategiselle johtamiselle Dista Oy:ssä. Opinnäytetyön ...
Cafe Kompon liiketoiminnan kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, mitkä asiat vaikuttivat oman liiketoiminnan, kesäkahvila Cafe Kompon, kannattavuuteen ja tehokkuuteen sekä miten liiketoimintaa voitiin kehittää entisestään. Lisäksi tarkoituksena ...
Liiketoiminnan edistämistä palvelumuotoilun avulla
(2019)
Opinnäytetyössä perehdyttiin palvelumuotoiluun, jonka taustalla olevan teorian avulla on tarkoitus käynnistää palvelun kehittämisprosessi toimeksiantajayrityksessä. Palvelumuotoilulla tarkoitetaan palveluiden kokonaisvaltaista ...
Risk management in the establishment of e-commerce within agricultural spare part business
(2021)
Digitalization or digital transformation is an ever increasing trend in business. It has forced traditional brick and mortar businesses to invest in new technologies in order to serve their customers beyond physical stores ...
Asiakaspalaute- ja asiakastyytyväisyysdatan käsittelyprosessin kehittämistarpeet tiedon tehokkaaseen hyödyntämiseen
(2022)
Positiivisen asiakaskokemuksen tuottaminen on viime vuosina noussut yhä useamman organisaation strategisiin tavoitteisiin. Asiakaslähtöinen toiminnan kehittäminen edellyttää relevanttia informaatiota asiakaskokemuksen ...
Asiakasprofiilien luominen uudelle seksuaalialan toimijalle
(2023)
Opinnäytetyön aiheena on luoda asiakasprofiilit uudelle seksuaalialan toimijalle. Opinnäytetyön tavoitteena on kerätä asiakasymmärrystä Lempeen potentiaalisesta asiakaskunnasta ja opinnäytetyön tarkoituksena on luoda selkeät ...