Haku
Viitteet 1-10 / 28
Asiakaskokemus kehitystyön suunnannäyttäjänä
(2021)
Asiakaskokemus, arvonluonti ja palvelumuotoilu ovat ajankohtaisia teemoja. Luodakseen todellista arvoa liiketoiminnassa näiden elementtien nivoutumisen digitaalisiin palveluihin tulisi tapahtua järjestelmäkehityksessä ...
Liiketoiminnan edistämistä palvelumuotoilun avulla
(2019)
Opinnäytetyössä perehdyttiin palvelumuotoiluun, jonka taustalla olevan teorian avulla on tarkoitus käynnistää palvelun kehittämisprosessi toimeksiantajayrityksessä. Palvelumuotoilulla tarkoitetaan palveluiden kokonaisvaltaista ...
Palvelumuotoilulla parempi asiakaskokemus : Wake Valley Oy
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena on asiakaskokemuksen parantaminen palvelumuotoilua hyödyntäen. Työ tehtiin Ylöjärvellä toimivalle vesilautailuyritykselle, Wake Valleylle. Työn tarkoitus on auttaa yritystä kehittämään ensikertalaisen ...
Asiakasymmärryksellä parempaan asiakaskokemukseen
(2019)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana oli Pirkkalan kunnan ruokapalvelut ja tarkoituksena oli kunnan oppilaitos Silmun, kahvila Hiirenkorvan kehittäminen asiakaslähtöisesti. Tavoitteena oli parantaa asiakaskokemusta niin, ...
Asiakasprofiilit palvelun kehittämisen työkaluna
(2019)
Ravintola-alaa vaivaa kiihtyvä kilpailu asiakkaista, ravintolan tai liikeideoiden lyhytikäisyys ja liiketaloudellista voittoa pitäisi onnistua tekemään useista kulueristä huolimatta. Tuotteet ja palvelut ovat samalla alalla ...
Asiakaskokemuksen parantaminen asiakaslähtöisyyden keinoin
(2019)
Opinnäytetyömme tarkoituksena on selvittää asiakaspalvelun nykytilaa julkisen puolen terveydenhuollossa ja parantaa asiakaskokemusta palvelumuotoilun keinoin. Työn tarkoituksena on tehostaa toimintaa ja tiivistää entistä ...
Asiakaskokemus TAKKin uudistetun Juvenes Ravintola Nastan ravintolasalissa
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin Tampereen Aikuiskoulutuskeskuksen (TAKK) tiloissa toimivan Juvenes Ravintola Nastan asiakkaiden asiakaskokemusta uudistetussa ravintolasalissa. Tarve nousi esille TAKKin näkökulmasta, jotta ...
Uuden toimipisteen asiakasymmärrys palvelumuotoilun keinoin : Pikante Cafe
(2019)
Toimeksiantajana opinnäytetyölleni oli Pirkanmaan Kansanterveys ry eli Pikante-ravintolat. Tavoitteena oli selvittää uuden toimipisteen Pikante Cafén asiakasymmärrystä, asiakaskokemusta ja tuotteiden sopivuutta uuteen ...
Palveluympäristön kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2019)
Ravintola Puisto on Tampereen ydinkeskustassa toimiva uniikki palvelukokonaisuus, joka yhdistää kahvilan, kaupan ja ravintolan palvelut. Puiston valttikortteja ovat sen sijainti Tampereen kansallismaisemassa, lähituottajien ...
Kokouspalveluasiakkaan palvelupolku
(2020)
Tarve kokoontua yhteen on kutakuinkin aina ajasta ja paikasta riippumatta ollut ihmisille tyypillistä. Näitä kokoontumisia helpottamaan yritykset tarjoavat kokouspalveluja. Yksinkertaisimmillaan kokouspalvelujen tarjoaminen ...