Haku
Viitteet 1-10 / 17
Kivijalkaliikkeen aistielämys asiakaskokemuksen perustana
(2020)
Kaupan alalla on jo jonkin aikaa ollut käsillä poikkeukselliset ajat. Kuluttajat eivät enää hae kivijalkaliikkeistä ainoastaan tuotteita tai palveluita, saati asiakaspalvelua, vaan he kaipaavat kaikkia aisteja stimuloivia ...
Cafe Kompon liiketoiminnan kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, mitkä asiat vaikuttivat oman liiketoiminnan, kesäkahvila Cafe Kompon, kannattavuuteen ja tehokkuuteen sekä miten liiketoimintaa voitiin kehittää entisestään. Lisäksi tarkoituksena ...
Kemikaaliton siivous asiakaskokemuksen tehostajana
(2020)
Ympäristönäkökulmien huomioimista pidetään tärkeänä. Myös siivouksessa on alettu ottamaan entistä enemmän ympäristöasioita huomioon. Markkinoille tulee jatkuvasti uusia kemikaalittomia siivousmenetelmiä ylläpitosiivousaineiden ...
Developing service culture to enhance customer experience by improving employee interaction with customers
(2020)
The objective of this study is to enhance the service culture of GOGO by improving the interactions employees have with customers. The purpose of this study is to examine the current culture of GOGO and to cross examine ...
Palvelupolun ja asiakaskokemuksen kehittäminen yritykseen X
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää yritys X:n asiakaskokemusta ja palvelun kokonaisuutta. Tutkimus tehtiin yhteistyössä suomalaisen ravintolapalveluita tuottavan yrityksen kanssa. Yritys toivoi kerättävän ...
IKEA Tampereen vaatekaappien suunnittelupalvelun kehittäminen palvelupolun avulla
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää IKEAn vaatekaappien suunnittelupalvelua sille luodun palvelupolun avulla ja kerätä tietoa palvelun tuottamasta asiakaskokemuksesta sekä IKEAn palveluketjun toimivuudesta. ...
Työhyvinvointi etätyössä, vaikutukset asiakaskokemukseen
(2020)
Opinnäytetyön tarkoitus on laatia kehitysehdotuksia työhyvinvoinnin parantamiseen etätyössä, huomioiden asiakaskokemuksen kehittäminen. Etätyö on yleistynyt paljon ja on tärkeää, että työhyvinvointi ja asiakaskokemus ...
Yhteisöllisyys perhekeskuksen kohtaamispaikassa : katsaus yhteisöllisyyteen ja sen kehittämiseen Perheiden talolla
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää perhekeskuksen kohtaamispaikan kävijöiden kokemuksia yhteisöllisyyden toteutumisesta ja kehittämisestä kohtaamispaikassa. Opinnäytetyössä tuotettiin tutkimuksen kuvaamiseen ja ...
Kokouspalveluasiakkaan palvelupolku
(2020)
Tarve kokoontua yhteen on kutakuinkin aina ajasta ja paikasta riippumatta ollut ihmisille tyypillistä. Näitä kokoontumisia helpottamaan yritykset tarjoavat kokouspalveluja. Yksinkertaisimmillaan kokouspalvelujen tarjoaminen ...
Tunteiden merkitys myyntityössä
(Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA, 2020)