Haku
Viitteet 1-8 / 8
Chat asiakaspalvelukanavaksi : case: Tampereen korkeakouluyhteisön IT Helpdesk
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia chat-palvelua osana monikanavaista asiakaspalvelua sekä tuoda esiin tärkeimpiä asioita uudenlaisen asiakaspalvelukanavan käyttöönottoon. Työn toimeksiantajana on Tampereen ...
Osaamisen talo elää ajassa : hyvä perusta ja jatkuva oppiminen rakennusaineina
(Ammattikorkeakoulujen rehtorineuvosto, Arene, 2020)
Älykkäitä toimintamalleja oppimisympäristöihin : 6Aika: Tulevaisuuden älykkäät oppimisympäristöt
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
6Aika – Tulevaisuuden älykkäät oppimisympäristöt -hanke oli 3-vuotinen viiden kaupungin (Helsinki, Turku, Tampere, Oulu, Espoo), Forum Viriumin ja kolmen ammattikorkeakoulun (OAMK, TAMK, TurkuAMK) yhteishanke. Hankkeen ...
Covid-19 ja ammattikorkeakoulu : etäopetukseen hyppääminen ja sen vaikutuksia opetukseen ja oppimiseen nyt ja tulevaisuudessa
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
Haastemiestyön digitalisaatio
(2023)
Yleisissä tuomioistuimissa käynnissä olevan digitalisaation tarkoituksena on tuoda koko syyttäjälaitos sähköisen lainkäytön vuosikymmenelle ja muuttaa työskentely lähes tulkoon täysin sähköiseksi. Isossa osassa tätä muutosta ...
@Floworks : näkökulmia verkko-opetuksen laatuun ja kehittämiseen
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2016)
@Floworks – näkökulmia verkko-opetuksen laatuun ja kehittämiseen -julkaisu rakentuu vuonna 2014 TAMKin Floworks-yksikössä design-tutkimuksen keinoin kehitetyn verkko-opintojen laatukehikon ympärille. Floworks on toiminto, ...
TAMK-konferenssi 2017
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)
Asiakaslähtöinen digihoitopolku : verkkovalmennus digihoitopolun tekijälle
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena ja kehittämistehtävänä oli tehdä verkkovalmennus asiakaslähtöisen digihoitopolun tekemiseen HUSin digihoitopolkuja tekeville ammattilaisille. Tavoitteena oli kehittää HUS digihoitopolkuja tekevien ...