Haku
Viitteet 1-10 / 32
Asiakaskokemus kehitystyön suunnannäyttäjänä
(2021)
Asiakaskokemus, arvonluonti ja palvelumuotoilu ovat ajankohtaisia teemoja. Luodakseen todellista arvoa liiketoiminnassa näiden elementtien nivoutumisen digitaalisiin palveluihin tulisi tapahtua järjestelmäkehityksessä ...
Etätyöskentelyn sujuvoittaminen organisaation eri yksiköissä
(2021)
Vuosi 2020 muutti työelämäkulttuurin täysin. Maaliskuussa 2020 siirryttiin nopealla aikataululla etätöihin koronapandemian myötä. Kiinan Wuhanista oli löytynyt uusi tuntematon virus COVID-19 joulukuussa 2019. Työntekijöille ...
Työvuorosuunnittelu, palkat ja kalustonhallinta : Maxtech -toiminnanohjausjärjestelmän tehokas käyttö
(2020)
Winclean Oy osti kilpailutuksen seurauksena Maxtech -nimisen sähköisen toiminnanohjausjärjestelmän työajanseurantaan sekä palkkojen tallennukseen ja hyväksyntään. Samalla Maxtechin mukana tuli mahdollisuus työvuoro-suunnitteluun ...
DevOps-toimintamalli
(2020)
Digitalisaation myötä kilpailu ohjelmistoliiketoiminnassa on kiristynyt. Ohjelmistoyritykset hakevat säästöjä ja kilpailuetua uusista toimintatavoista. Toimintatavat kehittyvät nopeaa ja alati kiihtyvää vauhtia. Asiakkaat ...
Wowandersin sidosryhmäyhteistyön kehittäminen
(2021)
Maailmalla jylläävän koronapandemian vuoksi matkailuala on ollut jo kuukausia kriisissä. Ylläpitääkseen elinkeinonsa, alan toimijoiden tulee etsiä uusia keinoja tavoittaakseen kuluttajat ja houkutellakseen heidät palveluidensa ...
Tampereen kaupungin kuvapuhelinpalveluprosessin kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Tampereen kaupungin kotihoidon kuvapuhelinpalveluprosessia. Lisäksi tarkoituksena oli selvittää ja tunnistaa keinoja, joilla kuvapuhelinpalvelujen käytön jatkuvuutta Tampereen kotihoidon ...
Selkeämpi vai sekavampi myyntiarki digityökalujen kanssa?
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
Digitalisaatio on tuonut mukanaan valtavan määrän uusia mahdollisuuksia ja työkaluja myynnin tekemiseen. Moni aiemmin manuaalisesti tehty työvaihe voidaan automatisoida ja myyjien aikaa suunnata yhä haastavampiin ja ...
Voiko digihankkeista saada tuloksia? : näkökulmia digihankkeiden johtamiseen
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
Asiakaskokemukset terveydenhuollon etävastaanotolla
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa asiakaskokemuksia ostopalveluna tuotetulla julkisen terveydenhuollon etävastaanotolla ja kehittää malli digitaalisten asiakaskokemusten mittaamiseen. Opinnäytetyössä tutkittiin ...