Haku
Viitteet 1-9 / 9
Tulevaisuuden mahdollisuuksia : alustatalous ja osaava myynti
(Bonfire, 2020)
Social selling : B2B-myynnin apuna : case: Kone Hissit Oy
(2020)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään B2B-myyntiä, joka on kokenut digitalisaation myötä kovan muutoksen. Tämän johdosta verkostoituminen ja sosiaalisen median hyödyntäminen on yhä tärkeämmässä roolissa modernissa myynnissä. ...
Toimivatko teidän yrityksenne myyjät muutosarkkitehdin elkein?
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2021)
Kolme kulmaa B2B-myyntiin : johtajuus, vuorovaikutus ja tunteet
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
B2B-myyntikanavien digitalisoituminen
(2021)
Digitalisaatio on muuttanut yritysten myyntiympäristöä viime vuosikymmenenä merkittävällä tavalla. Vuonna 2019 COVID-19-pandemia loi yrityksille paineita muuttaa toimintatapojansa, kun asiakkaiden luokse ei päässyt entiseen ...
Tuotteiden muuttuminen ratkaisuiksi ja palveluiksi : tarvitaanko sankarimyyjää enää?
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2021)
Uuden B2B-myyntiprosessin kehittäminen ja sen tukeminen CRM-järjestelmän avulla : Case: Aidon Oy
(2023)
Opinnäytetyön kohdeorganisaatio Aidon Oy on Pohjoismaiden johtava energianmittaus- ja älyverkkoratkaisujen toimittaja. Aidon Oy mahdollistaa innovaatioillaan yhteiskunnan siirtymisen kohti hiilineutraalia energiajärjestelmää. ...
Suomalaisten pk-yritysten B2B-myynnin digitalisointi
(2021)
Suomalaiset pk-yritykset elävät murroksessa digitaalisella aikakaudella. Olennaista onkin ymmärtää yritysten nykyhetki ja asiakkaiden muuttuneet tarpeet. Yhä useampi työ on paikkariippumatonta, jonka takia etätyöskentely ...
Alustaliiketoiminta vie yritykset takaisin peruskysymysten äärelle
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2021)