Haku
Viitteet 1-10 / 46
Asiakaskokemus kehitystyön suunnannäyttäjänä
(2021)
Asiakaskokemus, arvonluonti ja palvelumuotoilu ovat ajankohtaisia teemoja. Luodakseen todellista arvoa liiketoiminnassa näiden elementtien nivoutumisen digitaalisiin palveluihin tulisi tapahtua järjestelmäkehityksessä ...
Digital Innovation Labs – Building up enterprise digital competencies
(2019)
In the modern world, the digitalization and requirements that it brings to companies and their employees is a growing challenge. New technologies and new ways of working are creating a need for new competencies that must ...
Digitalisoituva palveluliiketoiminta : Case : Lumo-verkkokaupan vuokrausprosessin kehitysehdotus
(2019)
Palveluliiketoiminta on muiden alojen lailla suurten muutosten edessä digitalisoitumisen ansiosta. Digitalisoituminen muuttaa palveluliiketoiminnan asiakkuuksien muotoja sekä luo uudenlaisia mahdollisuuksia ja muutostarpeita ...
Ohjelmistorobotiikan hyödyntäminen Tays Sydänsairaalassa
(2020)
Yritykset joutuvat tänä päivänä tehostamaan toimintojaan ja prosessejaan kustannusten hillitsemiseksi. Uudet teknologiat ovat tämän kehityksen apuna ja yhtenä uutena vaihtoehtona on noussut esiin ohjelmistorobotiikka ja ...
Ikääntyneiden palveluissa työskentelevien esimiesten tiedolla johtaminen
(2020)
Nykypäivänä digitalisaatio on tullut vahvasti osaksi sosiaali- ja terveysalan toimintaa ja tiedon määrän eksponentiaalinen kasvu vaatii järjestelmällistä sekä systemaattista tiedon hallintaa. Opinnäytetyön tarkoituksena ...
Wowandersin sidosryhmäyhteistyön kehittäminen
(2021)
Maailmalla jylläävän koronapandemian vuoksi matkailuala on ollut jo kuukausia kriisissä. Ylläpitääkseen elinkeinonsa, alan toimijoiden tulee etsiä uusia keinoja tavoittaakseen kuluttajat ja houkutellakseen heidät palveluidensa ...
Tampereen kaupungin kuvapuhelinpalveluprosessin kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Tampereen kaupungin kotihoidon kuvapuhelinpalveluprosessia. Lisäksi tarkoituksena oli selvittää ja tunnistaa keinoja, joilla kuvapuhelinpalvelujen käytön jatkuvuutta Tampereen kotihoidon ...
Käyttäjälähtöisten menetelmien hyödyntäminen tietojärjestelmän käyttöönottoprojektissa
(2019)
Digitalisaatio koskettaa myös taloushallintoa. Yritykset haluavat tehostaa taloushallintoaan, ja erityisen paljon tehostamispotentiaalia nähdään ostolaskujen käsittelyn sähköistämisessä ja digitalisoinnissa. Kehittämistyön ...
Empathy in remote work communication : a qualitative case study
(2021)
The importance of empathy is widely recognised and researched. Empathy is known to contribute to successful work communication and work satisfaction. In the context of remote work where communication happens digitally, ...
Infraprojektin laadunhallinnan kehittäminen
(2019)
Rakennusalalla tehtävän laadunhallinnan haasteina ovat laadun moninainen tulkinta sekä useat vaikuttavat ohjeet ja normit. Tällöin ei voida standardisoidusti luoda yhtenäistä ja yksiselitteistä laadunhallintaprosessia. ...