Haku
Viitteet 1-10 / 22
”Oltiin kaikki aidosti läsnä, vaikka oltiinkin etänä” : työnohjattavien kokemuksia etä- ja lähityönohjauksesta
(2021)
Opinnäytetyö toteutettiin osana Etänä enemmän - sote-työ uudistuu -hanketta. Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa sosiaali- ja terveysalan esimiesten kokemuksia etätyönohjauksesta. Tutkimuksen tavoitteena oli kuvata ...
Johtaminen palvelualan yrityksessä: Koti Puhtaaksi Oy : miten valmentava johtaminen on vaikutuksessa yrityskulttuurin kehitykseen?
(2020)
Vuosi vuodelta vallitseva työelämä muuttuu entistä kompleksisemmaksi. Etenkin palvelualoilla on monia henkilöstöön liittyviä ongelmia, joihin johtajien ja esimiesten pitäisi osata vastata. Ihmiset eivät ole tyytyväisiä ...
Yhteistoiminnallinen kehittäminen ja dialogisuus – Teoriasta käytäntöön
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2018)
Yhteistoiminnallinen kehittäminen työpaikalla voidaan perustellusti nähdä yhdessä oppimisena ja oivaltamisena. Organisaatio, joka haluaa kehittyä ja uudistaa toimintaansa alati muuttuvassa toimintaympäristössä, hukkaa ...
Esimiehen keinoja lisätä työn imua
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten esimiehet voivat lisätä organisaatiossa työn imua johtamisen avulla. Pyrkimyksenä oli tutkia erilaisia työn imun osatekijöitä ja niiden vaikutuksia työntekijään itseensä ...
Opiskelijat mukana hanketyössä : tiukkaa työtä, joustamista, tuloksia
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2019)
Valmentava johtajuus uuden esimiehen tukena vähittäiskaupassa
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tukea uusia esimiehiä johtajaidentiteetin muodostamisessa sekä opastaa valmentavaan johtajuuteen. Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia aloittavalle esimiehelle käsikirja myynnin ...
Työkykyjohtaminen esimiestyössä : koulutusmateriaali esimiehille
(2020)
Menestyvän yrityksen yhtenä kulmakivenä on hyvinvoiva ja työkykyinen henkilöstö. Esimies on ratkaisevassa asemassa työkyvyn tukemisessa ja työkykyjohtamisessa. Työkyvyn eri osa-alueiden tuntemus ja niihin vaikuttamisen ...
Työn ilolla! : dialogia ja yhteistoiminnallista kehittämistä
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2018)
Palautteen merkitys esimiehen oman työn kehittämisessä
(2020)
Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää kohtaavatko Elisa Oyj:n päivittäisjohtamisen mallin mukainen palautteen antamisen tapa sekä ajatus palautteesta oman työn kehittämisen välineenä todellisuudessa henkilöasiakaspalvelussa ...
Luottamuksella kohti tavoitteita
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)