Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti.
Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-10 / 41
Brändiuudistus yrityksessä X
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee yrityksen brändi-imagon ja brändi-identiteetin vastaavuutta brändiuudistuksen jälkeen. Työn tarkoituksena on tuottaa tietoa siitä, kuinka toimeksiantajayrityksen asiakkaat, sidosryhmät ja ...
Tuotekehitys annosruokiin liikennemyymälässä
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää ketogeenistä ruokavaliota noudattavien asiakkaiden toiveita ja mieltymyksiä. Asiakasymmärrystä hankittiin kyselyllä, havainnoilla ja henkilökunnan haastatteluilla. Hankitun ...
Kesätyöntekijöiden massarekrytointi Pirkanmaan Osuuskaupassa
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia kesätyöntekijöiden massarekrytoinnin toimivuutta Pirkanmaan Osuuskaupassa. Opinnäytetyössä tutkittiin myös markkinoinnin vaikutusta hakijamääriin. Massarekrytoinnin toimivuutta on ...
Virtuaalimatkailusta liiketoimintaa
(2020)
Matkailu on murroksessa, kun ilmastonlämpeneminen on ajankohtaisempaa kuin koskaan aikaisemmin. Lisäksi keväällä 2020 kärjistynyt koronakriisi johti matkailualan suureen ahdinkoon. Nyt onkin tarpeen löytää uusia, uuteen ...
Myynninedistämistapahtuma : Case: Veikon Kone Valkeakoski
(2019)
Toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja järjestää myynninedistämistapahtumapäivä yhteistyössä Valkeakosken Veikon Koneen ja Electroluxin edustajan kanssa. Tapahtumapäivä järjestettiin maaliskuussa ...
Kuka haluaa tulla lukituksi huoneeseesi? : Markkinointistrategia pakohuoneyrittäjälle
(2019)
Markkinointi tulisi olla osa yrityksen strategiaa ja asiakkaan tulisi olla yrityksen strategian keskiössä. Yrityksen tulee tuottaa arvoa asiakkaalleen toimiakseen markkinoilla. Digitalisaatio on muuttanut kuluttajien ...
Verkkokaupan kehittäminen
(2019)
Opinnäytteen tarkoitus on avata yritykselle, missä tilassa sen verkkokauppa on asiakkaiden silmissä. Opinnäytetyö selvittää verkkokaupan tunnettavuutta ja asiakkaiden mielenkiintoa yrityksen toimialojen palveluita kohtaan. ...
Uuden luonnonkalatuoteperheen kaupallistaminen : kestävää elintarviketuotantoa kotimaisilla ruokainnovaatioilla
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten restonomiopiskelijoiden kehittämä luonnonkalatuoteperhe kaupallistetaan ja millaista kuluttajakysyntää luonnonkalatuotteille on. Työn tarkoituksena oli kartoittaa ...
Ruokavalokuvaus : teematapahtuman annosten valokuvaus – suunnittelu ja toteutus
(2011)
Opinnäytetyöni tavoitteena on avartaa ruokavalokuvauksen monimutkaista maailmaa. Aihetta ei ole tutkittu kovinkaan paljoa, joten työlle on selvästi kysyntää. Ruokavalokuvaus ja valokuvaus yleisesti kiinnostaa itseäni ...
Kesäkahvilan markkinointi : tapaus Café Elsa
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää mitä kautta asiakkaat löytävät Café Elsaan, sekä miten ja missä markkinointi on näkynyt. Opinnäytetyössä tutkittiin myös asiakkaiden tyytyväisyyttä markkinointiin sekä kehitysehdotuksia. ...