Haku
Viitteet 1-4 / 4
Verkkoanalytiikan kehittäminen yritysympäristössä : kohti luotettavaa mittaamista
(2020)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on suomalainen vapaa-ajan matkailua tarjoava yritys. Toimeksiantajalla oli käytössään verkkoanalytiikkatyökaluja, joiden käyttö oli jäänyt vähäiseksi puuttuvan osaamisen vuoksi. Työn ...
A/B-testaus ja markkinointiautomaatio verkkosivukehityksen työkaluina
(2019)
Markkinoinnin digitalisaation kasvamisen mukana on kasvanut myös tarve tarkemmalle verkkopohjaiselle analytiikalle sekä muille tavoille seurata organisaation verkkosivujen vierailijoiden käyttäytymistä. Tässä opinnäytetyössä ...
Haasteet täydennetyn todellisuuden mobiilisovelluksen luomisessa
(2019)
Opinnäytetyössä tutkittiin parhaita työkaluja ja teknologioita täydennetyn todellisuuden mobiilisovelluksen luomiseen. Opinnäytetyössä käsiteltiin täydennetyn todellisuuden historiaa. Työssä tarkasteltiin yksityiskohtaisimmin ...
Markkinoinnin dataohjautuvuus ja tiedolla johtaminen : case: markkinoinnin kehittäminen B2B-yrityksessä
(2022)
Datasta on tullut merkittävä arvo liiketoiminnalle, ja sitä tarvitaan kaikissa niissä yrityksen toiminnoissa, joissa päätöksiä tehdään. Tiedon ja varsinkin tietolähteiden määrän kasvu aiheuttaa haasteita niin yritysten ...