Haku
Viitteet 1-3 / 3
Somemarkkinoinnin tehostaminen urheilumarkkinoinnin näkökulmasta
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on löytää keinoja, joiden avulla tavoittaa urheilumarkkinoinnin kohderyhmät. Opinnäytetyö on toteutettu tutkimuksena, jonka kohderyhmäksi valikoitui Jääkiekon SM-Liigaa seuraavat ihmiset. ...
Brändin vahvistaminen digimarkkinoinnin keinoin : case: Startup World Cup Finland 2019
(2019)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Startup World Cup Finland tapahtumalle. Tavoitteena työssä oli rakentaa Startup World Cup Finland - tapahtuman brändiä digimarkkinoinnin keinoin. Opinnäytetyö on toiminnallinen, ...
Kodinkonekauppa Suomessa
(2023)
Opinnäytetyössä tarkasteltiin kodinkonekaupan alan toimijoita ja niiden toimintatapoja. Kodinkonekauppa on yritys, joka myy asiakkailleen kodinkoneita ja kodin elektroniikkaa. Vertailtavat alan toimijat olivat Power, ...