Haku
Viitteet 1-5 / 5
Yritysmyynnin aktivointi sekä myyntiprosessin kehittäminen
(2019)
Tämän opinnäytetyön päämääränä on luoda toimintamalli yritysmyynnin aktivointi sekä yritysmyynnin prosessien kehittäminen. Opinnäytetyö tarkastelee yritysmyyntiä sekä prosessin kehittämistä seuraavista näkökulmista: ...
B2B-myyntiprosessi yrityksemme uusasiakashankintaan
(2019)
Opinnäytetyössä tutkitaan lähitulevaisuuden eli 2020-luvun myyntiä ja asiakkaiden ostokäyttäytymiseen vaikuttavia seikkoja. Tarkoituksena on rakentaa näiden tutkimusten pohjalta videotuotantoalan yrityksellemme uusi ...
Asiantuntijamyynnin tuloksellinen kehittäminen
(2019)
Tässä opinnäytetyössä on tarkasteltu myynnin kehittämistä ICT-alalla toimivassa PK-yrityksessä. Yritys tekee suunnittelutyötä alihankintana ja on suuntautunut kotimaan markkinoille. Tarkoituksena on ollut luoda malli ...
Artificial intelligence in business-to-business sales : the reformation of the selling processes
(2020)
Artificial Intelligence (AI) has been described as the 4th industrial revolution. AI technology has brought changes in all aspects of business, and sales are no exception. AI technology is changing how customers are buying ...
Uuden B2B-myyntiprosessin kehittäminen ja sen tukeminen CRM-järjestelmän avulla : Case: Aidon Oy
(2023)
Opinnäytetyön kohdeorganisaatio Aidon Oy on Pohjoismaiden johtava energianmittaus- ja älyverkkoratkaisujen toimittaja. Aidon Oy mahdollistaa innovaatioillaan yhteiskunnan siirtymisen kohti hiilineutraalia energiajärjestelmää. ...