Haku
Viitteet 1-4 / 4
Asiakasprofiilit palvelun kehittämisen työkaluna
(2019)
Ravintola-alaa vaivaa kiihtyvä kilpailu asiakkaista, ravintolan tai liikeideoiden lyhytikäisyys ja liiketaloudellista voittoa pitäisi onnistua tekemään useista kulueristä huolimatta. Tuotteet ja palvelut ovat samalla alalla ...
Asiakaskokemus TAKKin uudistetun Juvenes Ravintola Nastan ravintolasalissa
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin Tampereen Aikuiskoulutuskeskuksen (TAKK) tiloissa toimivan Juvenes Ravintola Nastan asiakkaiden asiakaskokemusta uudistetussa ravintolasalissa. Tarve nousi esille TAKKin näkökulmasta, jotta ...
Uuden toimipisteen asiakasymmärrys palvelumuotoilun keinoin : Pikante Cafe
(2019)
Toimeksiantajana opinnäytetyölleni oli Pirkanmaan Kansanterveys ry eli Pikante-ravintolat. Tavoitteena oli selvittää uuden toimipisteen Pikante Cafén asiakasymmärrystä, asiakaskokemusta ja tuotteiden sopivuutta uuteen ...
Palveluympäristön kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2019)
Ravintola Puisto on Tampereen ydinkeskustassa toimiva uniikki palvelukokonaisuus, joka yhdistää kahvilan, kaupan ja ravintolan palvelut. Puiston valttikortteja ovat sen sijainti Tampereen kansallismaisemassa, lähituottajien ...