Haku
Viitteet 1-10 / 172
Lanseeraussuunnitelma Kauneuspiste Säihkylle
(2020)
Opinnäytetyö toteutettiin lanseeraussuunnitelmana, joka tehtiin yritykselle yrityksen sijainnin vaihdoksen vuoksi. Opinnäytetyön tavoitteena oli saada käynnistettyä yrityksen toiminta kannattavasti uudella toimialueella. ...
Perehdytyksen kehittäminen Yritys X:ssä
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena ja tavoitteena oli selvittää Yritys X:n työntekijöiden perehdytyksen tämän hetkinen tilanne. Opinnäytetyö on osa Yritys X:n 2020 strategiaan liittyvää perehdytyksen kehittämisprosessia. ...
B2B-tapahtumien merkitys : miksi ihmisten aito kohtaaminen on arvokasta liiketoiminnan kannalta?
(2021)
B2B-tapahtuma-ala on vähän tutkittu aihe Suomessa, vaikka B2B-tapahtuma on tärkeä markkinointiviestinnän kanava yrityksille. Tässä opinnäytetyössä tarkasteltiin B2B-tapahtumia ja sitä, miksi ne ovat merkityksellinen media ...
Brändi vastuulliselle vaatemallistolle
(2020)
Brändien vastuullisuudesta puhutaan yhä vain enemmän, sillä vastuullisuustekoja tekevät brändit kiinnittävät ihmisten mielenkiinnon. Vastuullisuus saattaa edelleen nykypäivänä tarkoittaa irrallaan olevaa osaa, kuten ...
Tilaus-toimitusprosessin kehittäminen
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutustua JH Computer Oy:n tilaus-toimitusprosessiin, tehdä kartoitus prosessin nykytilasta ja laatia suunnitelma parannuksista. Opinnäytetyön aihe valikoitui yrityksen tarpeesta selkeyttää ...
Kokoonpanosolun kehittäminen
(2019)
Tässä opinnäytetyössä kehitettiin nykyisestä tuote x:n kokoonpanosolusta sujuvammin toimiva kokonaisuus. Työn sisältö koostui layoutin kokonaisvaltaisesta muutoksesta ja suunnittelusta, kokoonpano-ohjeiden luomisesta sekä ...
Perehdytyksen merkitys : yrityksen ja työntekijän näkökulmasta
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee perehdytyksen merkitystä työnantajan ja työntekijän näkökulmasta. Onnistunut perehdytys antaa lähtökohdat työntekijälle onnistua työssä, työhyvinvoinnin kautta sitouttaa hänet yritykseen ja ...
Laatujärjestelmän kehittäminen Salmi Kaivin Oy:lle
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda maanrakennusyritys Salmi Kaivin oy:lle laatujärjestelmä, jonka myötä yrityksen laatutoimintoja saataisiin parannettua, yhtenäistettyä ja vastamaan käytännön sekä tulevaisuuden ...
Lean Startup -menetelmä uuden palvelun luomisen perustana kasvuyrityksessä : case: Carccia®-drone-toimitus
(2020)
Uuden palvelun luomisessa markkinatilanne on monesti erityisen epävakaa, ja on lähes mahdotonta ennustaa, miten asiakkaat ottavat tuotteen tai palvelun vastaan. Jatkuvasti muuttuvassa maailmassa tuotekehityksen tavoitteena ...
Monoliitista mikropalveluiksi : case maksupalvelu
(2020)
Opinnäytetyö sai alkunsa yhteistyöyrityksen liian suureksi kasvaneen ohjelmiston ohjelmistoarkkitehtuurin ongelmista. Arkkitehtuurin aiheuttamat ongelmat olivat alkaneet vaikeuttamaan niin ohjelmiston jatkokehitystä kuin ...