Haku
Viitteet 1-4 / 4
Wowanders Oy:n markkinointiviestinnän kehittäminen digitaalisissa kanavissa : sitouttavan vuorovaikutuksen lisääminen asiakkuuden eri vaiheissa
(2020)
Opinnäytetyön perusajatuksena on, kuinka matkapäiväkirja-sovelluksen, Wowandersin, käyttöönsä ladannut käyttäjä saadaan viestinnän keinoin sitoutettua sovelluksen aktiiviseksi käyttäjäksi. Yrityksen toiveena oli löytää ...
Tulevaisuuden vetovoimainen kauppakeskus kaupungin keskustassa : kauppakeskus Sokkari
(2021)
Tämän toimintatutkimuksen tilaaja oli Osuuskauppa Keskimaa. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, mitä kaupungin keskustassa sijaitsevan kauppakeskuksen tulee tarjota asiakkailleen ollakseen vetovoimainen ja kannattava ...
Yhteiskehittäminen Pirkanmaan Osuuskaupassa : unelmien liikepaikka
(2023)
Tämän YAMK-opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata, miten asiakaskokemus rakentuu sisältä ulospäin, kun henkilökunta osallistetaan liiketoiminnan kehittämiseen. Tavoitteena oli kehittää asiakkaita ja henkilökuntaa osallistava ...
Kumppaniyhteistyön kehittäminen bonusmallia hyödyntäen
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tuodaan esille kumppaniyhteistyön onnistumiseen vaikut-tavia tekijöitä, joita ovat asiakaskokemuksen ja suorituksen johtaminen sekä arvostuksen ja luottamuksen osoittaminen kohtaamisissa. Työn tavoitteena ...