Haku
Viitteet 1-10 / 19
Asiakaslähtöinen vaikuttajamarkkinointi
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa 25-30-vuotiaiden pirkanmaalaisten suhtautumista vaikuttajamarkkinointiin. Työn tavoitteena oli laatia tutkimuksen pohjalta suunnitelma vaikuttajamarkkinoinnin hyödyntämiseen, ...
Teatterin markkinointi sosiaalisessa mediassa : case: Riihimäen Nuorisoteatteri
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli teatterin markkinointi sosiaalisessa mediassa. Työn toimeksiantajana oli Riihimäen Nuorisoteatteri. Opinnäytetyön tavoitteena oli auttaa toimeksiantajaa tehostamaan sosiaalisen median ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma sähköurakointialan yritykselle
(2019)
Opinnäytetyön toimeksiantajana oli yritys. Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia yritykselle markkinointiviestintäsuunnitelma.
Opinnäytetyön teoreettinen viitekehys on laadittu markkinoinnin ja markkinointiviestinnän ...
Verkkokaupan markkinointisuunnitelma : Case Sammallammas
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli markkinointisuunnitelman tekeminen taidekäsityöläiselle verkkokaupankäyntiä varten. Asiakkaana työssä oli Sammallammas, huovutettuihin design-sisustustuotteisiin keskittyvä yritys. Yrityksellä ...
Hyvinvointiyrityksen palautumisohjaajakoulutuksen verkkonäkyvyyden parantaminen
(2019)
Työn tavoitteena oli hyvinvointiyrityksen palautumisohjaajakoulutuksen verkkonäkyvyyden parantaminen. Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Rentoutuskeskus KEHRÄn koulutusalaisuudessa oleva Palautumiskoulu Pro, joka kouluttaa ...
Influencer marketing in the fashion business
(2019)
Due to the rapid growth of social media, brands have switched their marketing from outbound to inbound marketing, with a goal to engage their customers more by creating value and adding two-way communication. Inbound ...
Instagram-markkinoinnin analytiikka : kehittämistutkimus Oulu2026-hankkeelle
(2019)
Opinnäytetyö on kehittämistutkimus Oulu2026 kulttuuripääkaupunki-hankkeelle. Työssä tutkitaan onnistunutta Instagram-markkinointia pääosin analytiikan kautta. Teoriaosuudessa käsitellään laadukkaan sisällön luomista, ...
Ohana Restaurants Oy:n digitaalinen markkinointiviestintä
(2019)
Tämä opinnäytetyö tehtiin yhteistyössä ravintolayrityksen kanssa. Työn tarkoitus oli parantaa markkinointiviestintää ja palvella asiakkaita paremmin sisältömarkkinoinnin avulla.
Opinnäytetyön toimeksiantaja ...
Näy somessa! : sosiaalinen media IT-alan rekrytoinnissa
(2019)
Sosiaalisen median merkitys ihmisten arjessa korostuu jatkuvasti, ja samalla sen suosio kasvaa myös rekrytoinnin kanavana. IT-alalla vallitseva osaajapula on pakottanut yritykset kilpailemaan työntekijöistä, jolloin ...
A/B-testaus ja markkinointiautomaatio verkkosivukehityksen työkaluina
(2019)
Markkinoinnin digitalisaation kasvamisen mukana on kasvanut myös tarve tarkemmalle verkkopohjaiselle analytiikalle sekä muille tavoille seurata organisaation verkkosivujen vierailijoiden käyttäytymistä. Tässä opinnäytetyössä ...