Haku
Viitteet 1-10 / 16
Miksi pk-yritys päätyy asiakkaaksi?
(2019)
Toimeksiantajana tässä opinnäytetyössä toimi kansallisesti iso yritys, jolla on sekä kuluttaja-asiakkaita että yritysasiakkaita. Tässä työssä keskityttiin yritysasiakkaisiin ja tarkemmin kokoluokitukseltaan pk-yrityksiin. ...
Työsuojelun perehdytysopas Hammas Mehiläisen henkilöstölle
(2019)
Hammas Mehiläinen kuuluu Mehiläisen konserniin, joka on tunnettu ja arvostettu yksityinen sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottaja Suomessa. Opinnäytetyön tarkoitus oli koota kattava tietopaketti työsuojelun valvontaan ja ...
Tapahtumajärjestämisen työkalu : case: Hämeen ammattikorkeakoulu
(2019)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin Hämeen ammattikorkeakoulun toimeksiannosta, osana tapahtumatuotannon kehittämisprosessia. Työn tavoitteena oli kartoittaa henkilökunnan tapahtumajärjestämiseen liittyviä haasteita ja kehittää ...
Koulutus osana oikeushallinnon alan henkilöstön osaamisen kehittämistä
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia oikeusministeriön koulutusyksikön järjestämien koulutusten vaikuttavuutta oikeushallinnon alan virastojen näkökulmasta. Vaikuttavuutta selvitettiin suorittamalla kysely koulutusten ...
Chat asiakaspalvelukanavaksi : case: Tampereen korkeakouluyhteisön IT Helpdesk
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia chat-palvelua osana monikanavaista asiakaspalvelua sekä tuoda esiin tärkeimpiä asioita uudenlaisen asiakaspalvelukanavan käyttöönottoon. Työn toimeksiantajana on Tampereen ...
Sitouttaminen osana työntekijän menestyksellistä rekrytointiprosessia
(2019)
Myyntiorganisaatiossa työvoiman vaihtuvuus on suurta johtuen työn luonteesta ja työvoiman tarjonnasta. Tulevaisuuden haasteena on löytää ammattitaitoista työvoimaa asiantuntijaorganisaatioon samaan aikaan kun työttömyys ...
Verkkokaupan markkinointisuunnitelma : Case Sammallammas
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli markkinointisuunnitelman tekeminen taidekäsityöläiselle verkkokaupankäyntiä varten. Asiakkaana työssä oli Sammallammas, huovutettuihin design-sisustustuotteisiin keskittyvä yritys. Yrityksellä ...
Tutkimus Elisan Telesales puhelinmyyntiyksikön tuotekoulutustapahtumien kehittämiseksi
(2019)
Opinnäytetyö sai alkunsa mielenkiinnostani kehittää myyntineuvottelijoiden tuotekoulutuksia. Toimeksiannon yhteyshenkilönä ja hyväksyjänä toimii Elisan HRD Manager Piia Säylä. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Elisa ...
Palvelumuotoilulla parempi asiakaskokemus : Wake Valley Oy
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena on asiakaskokemuksen parantaminen palvelumuotoilua hyödyntäen. Työ tehtiin Ylöjärvellä toimivalle vesilautailuyritykselle, Wake Valleylle. Työn tarkoitus on auttaa yritystä kehittämään ensikertalaisen ...
Dancing Flowers : kukka- ja sisustusliikkeen brändin kehittäminen ja markkinoinnin suunnittelu
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Tampereella sijaitsevan kukka- ja sisustusliikkeen brändiä ja suunnitella sen markkinointia. Yrittäjä oli työskennellyt floristina 12 vuoden ajan aloittaessaan liiketoimintaansa. ...