Haku
Viitteet 1-10 / 20
Luotsi, ameeba, idän pikajuna – metaforat uraohjaajan identiteettityötä kuvaamassa
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2018)
Osana AMKista uralle! -hankkeen uraohjauskoulutusta kerättiin 33 osallistujalta metaforalliset tarinat, joissa he kuvasivat omaa identiteettiään ja positiotaan suhteessa uraohjaukseen. Tuloksena löytyi kolme uraohjauspositiota: ...
Ammatilliset äidinkielenopettajat reformin kynnyksellä
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2018)
Vuoden 2018 alussa voimaan tullut toisen asteen ammatillisen koulutuksen reformi pyrkii uudistamaan ja tehostamaan koulutusta muuttuvan työelämän ja yhteiskunnan vaatimusten mukaisesti. Uudistukseen on valmistauduttu Parasta ...
Ammatillisen opettajankouluttajan arki 2015 : palsternakkavuokaa ja karibialaisia viinejä
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2019)
Ammatillisen opettajankouluttajan toimintaympäristö 2025 : ohjaavia robotteja, yhteisöllisyyttä ja yksilöllisyyttä
(Haaga-helia ammattikorkeakoulu, 2019)
”Itsenäinen työ oli tärkeää” : työelämästä oppinen vaatii opiskelijalta omaa aktiivisuutta
(Yliopistopedagogiikan asiantuntija- ja yhteistyöverkosto Peda-forum, 2019)
Asiantuntija, mahdollistaja, ohjaaja, monitaituri : riittääkö ammatillisella opettajankouluttajalla eväitä kaikkeen?
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2019)
Mentori opettajaopiskelijan oppimisen tilan virittäjänä
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2019)
Kolme metaforaa kehittyvästä opettajuudesta
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)
Uusi uljas pedagoginen johtajuus – tulevaan luotsaamista yhdessä tekemällä
(Tampere: Tampereen ammattikorkeakoulu, 2018)
Ammatillisen koulutuksen reformin myötä ammatillinen koulutus kohtaa uusia tuulia, muutoksia ja epävarmuustekijöitä. Oppilaitoksissa väliesimiehet, koulutuspäälliköt ovat usein niitä, joilta kysytään, miksi muutos tehdään, ...