Haku
Viitteet 1-10 / 101
Liini markkinointi ja idean pitchaus
(Metropolia ammattikorkeakoulu, 2020)
Lean Marketing -filosofia perustuu Eric Riesin The Lean Startup -ajatteluun ja Steve Blankin Customer Development ja Lean Launchpad -metodologiaan, joissa uusia liiketoimintamalleja, tuotteita ja palveluita pyritään tuomaan ...
Sahapuuta hankkimassa : tapaustutkimus sahayhtiön asiakashankinnasta
(2020)
Tämän opinnäytetyön lähtökohtana oli kysymys sitä, kuinka saataisiin hyödynnettyä niiden metsänomistajien puukauppapotentiaali, jotka ovat puunmyynnissään passiivisia eli eivät ole teettäneet metsätilallaan hakkuita pitkään ...
Digital marketing plan case : Bitumipojat Oy
(2021)
The purpose of this thesis was to create a digital marketing plan for the commissioner, Bitumipojat Oy, because they did not have a marketing strategy before. The company’s online store has been operating for few years, ...
Lanseeraussuunnitelma Kauneuspiste Säihkylle
(2020)
Opinnäytetyö toteutettiin lanseeraussuunnitelmana, joka tehtiin yritykselle yrityksen sijainnin vaihdoksen vuoksi. Opinnäytetyön tavoitteena oli saada käynnistettyä yrityksen toiminta kannattavasti uudella toimialueella. ...
Kilpailija-analyysi Flappi-sovellukselle
(2021)
Opinnäytetyössä tehtiin kilpailija-analyysi toimeksiantajayritys Tmi Arde Median kehittämälle urheilujoukkueille suunnatulle Flappi-sovellukselle. Toimeksiantaja on vuonna 2018 perustettu pieni IT-konsultointiin erikoistunut ...
Customer acquisition with digital marketing tools
(2020)
Digital marketing tools have become a crucial aspect for businesses both online and offline. This Bachelor thesis literature is about digital marketing, its tools, and how they come together to aid in customer acquisition. ...
Pirkanmaalainen autokorjaamo
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia pirkanmaalaisen autohuolto- ja katsastusaseman liiketoimintaa ja siihen liittyviä riskejä. Tarkoituksena oli selvittää Toiminimi X:n liike- ja henkilöstöriskit, tehdä SWOT-analyysi, ...
Taidetta vai liiketoimintaa : elämää yhtyeessä – case Takomo
(2020)
Opinnäytetyöni tutkii ja analysoi Takomo-yhtyeen uuden show´n, Time, tuotannon eri vaiheita ja harjoitusprosessia sekä ryhmän vuorovaikutusta ja toimintaa projektin aikana.
Opinnäytetyöni tutkii, miten tiiviisti yhdessä ...
Asiakaskäyttäytyminen kaupan palvelutiskillä
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli selvittää asiakaskäyttäytymistä kaupan palvelutiskillä. Työssä tehdyssä tutkimuksessa haluttiin tietää, miksi asiakas käyttää palvelutiskejä, mitä hän sieltä yleensä ostaa ja vaikuttavatko ...
Brändiuudistus yrityksessä X
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee yrityksen brändi-imagon ja brändi-identiteetin vastaavuutta brändiuudistuksen jälkeen. Työn tarkoituksena on tuottaa tietoa siitä, kuinka toimeksiantajayrityksen asiakkaat, sidosryhmät ja ...