Haku
Viitteet 1-10 / 120
Kivimiehen ammattitutkintoon valmistavan koulutuksen toteutus verkko-oppimisympäristöä hyödyntäen
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2012)
Kehittämishankkeessa kuvataan Sastamalan koulutuskuntayhtymän aikuisosaston kivialan koulutuksen rakentamista moodle-verkko-opetusympäristöön.
Kivimiehen ammattitutkinto on tarkoitettu osoittamaan pätevyyttä, jonka ...
Oppimisympäristöjen kehittäminen visuaalisen markkinoinnin koulutuksessa
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2012)
Tämän hankkeen tarkoituksena oli kehittää omaa ammatillista osaamista, sekä kehittää Sastamalan koulutuskuntayhtymälle uusia innovatiivisia ratkaisuja opetustiloihin ja tilanteisiin, visuaalisen markkinoinnin opetukseen. ...
Työssäoppimisblogin kehittäminen
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2012)
Kehittämishankkeen tavoitteena oli kehittää Ylä-Savon ammattiopistoon mallia sähköisen työssäoppimispäiväkirjan käytöstä sisustus- ja sähköalan opiskelijoil-le työssäoppimisen seurannassa. Sähköinen työssäoppimispäiväkirja ...
Miksi sittenkin opettajaksi?
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2012)
Meillä kaikilla Tampereen ammatillisessa opettajakorkeakoulussa opiskelevilla on ammatti, jota olemme tehneet jo vuosia. Silti haluamme opiskella vielä opettajan pedagogisen pätevyyden. Miksi? Kokosin teoriatietoa ...
Hoitotyön asiantuntijan yhteiskunnallisen näkemyksen laajentaminen opetussuunnitelmatyön kehittämisen kautta
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2012)
Sairaanhoitajan tutkintoon johtavaa koulutusta ohjaa yleisen koulutuspolitiikan lisäksi niin ammattikorkeakoulua kuin sairaanhoitajien ja muiden terveydenhuoltoalan ammat-tilaisten ammatteja koskeva sääntely ja ohjaus. ...
Joustavat opintopolut - merkittävä osa Kankaanpään Opiston perustehtävän kehittämistä
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2012)
Tässä Tampereen ammattikorkeakoulun ammatillisen opettajakorkeakoulun opettajaopintojen kehittämishankkeessa selvitin Kankaanpään Opiston ammatillisissa perustutkinnoissa opettavien päätoimisten opettajien näkemyksiä ...
Hyvä mieli - Parempi opettaja: Työssä jaksamisen edistäminen
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2012)
Tämä kehittämishanke lähti kehittymään tekijän omasta mielenkiinnosta ja osaamisesta henkisen hyvinvoinnin ja työssä jaksamisen osa-alueilla. Tämä aihe on aina tärkeä ja taas tällä hetkellä otsikoissa. Näkökulma tässä ...
Pedagoginen toimintamalli oppilaitoksen vierailukäynteihin
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2012)
Kehittämishankkeessa haettiin toimintamallia vierailukäyntien järkeistämisestä vierailupaikan, oppilaan ja opettajan näkökulmasta sekä vierailujen suunnittelua opetussuunnitelman tavoitteiden mukaisesti pedagogisilla ...
Varastonhoitajakoulutuksen suoritealakohtaisten opintojen suunnittelu
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2012)
Tämän kehityshankkeen tarkoitus oli kehittää varastonhoitajakoulutusta ja ennen kaikkea suoritealakohtaisten opintojen osiota. Suoritealakohtainen erikoistuminen, toiselta nimeltään vapaavalintaiset opinnot tai suoritealakohtaiset ...
Juhlava Päivällinen -kokkikurssi
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2012)
Ruokakulttuuri kuuluu tärkeänä osana yleissivistykseemme ja ruokaa pidetään tärkeänä hyvinvoinnin ja voimavarojen lähteenä. Arkielämässä ei välttämättä kuitenkaan osata toteuttaa terveellistä ja tasapainoista ruokavaliota, ...