Haku
Viitteet 1-10 / 113
B2C asiantuntijapalvelun myynnin kehittäminen : case Yritys X
(2021)
Opinnäytetyön kohteena oli terveydenhuollon asiantuntijapalveluita kuluttajille ja yrityksille tarjoava yritys. Työn kohteena oli erityisesti kuluttajille tarjottavat ravitsemusterapeutin tuottamat palvelut.
Opinnäytetyön ...
Projektinhallinnan kehittäminen : Yritys X:n uuden asiakkaan käyttöönottoprojekti
(2021)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Yritys X:lle, joka toivoi projektitoimintansa kehittämistä. Työ toteutettiin tapaustutkimuksena tutkien Yritys X:n uuden asiakkaan käyttöönottoprojekteja, eikä sen tulosten ole ...
Projektipäällikön perehdytysopas : Pinja Digital Oy:n projektipäälliköiden perehdytysprosessin kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön lähtökohtana oli toimeksiantajayritys Pinja Digitalin halu parantaa projektipäälliköiden perehdytysprosessia. Perehdytysprosessia parantamaan toivottiin yhtenäistä kirjallista ohjetta, joka myös yhdistäisi ...
Budjetoinnin kehittäminen laboratorioalan yrityksessä
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli ymmärtää kohdeyrityksen budjetointiprosessi, selvittää siihen liittyvät haasteet ja tehdä perusteltu ehdotus uudesta budjetointimenetelmästä toimeksiantajayritykselle. Opinnäytetyön ensisijaisena ...
Lean Startup -menetelmä uuden palvelun luomisen perustana kasvuyrityksessä : case: Carccia®-drone-toimitus
(2020)
Uuden palvelun luomisessa markkinatilanne on monesti erityisen epävakaa, ja on lähes mahdotonta ennustaa, miten asiakkaat ottavat tuotteen tai palvelun vastaan. Jatkuvasti muuttuvassa maailmassa tuotekehityksen tavoitteena ...
Sijoitusasuntojen vuokravälityspalveluiden kehittäminen
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää toimeksiantajayrityksen tarjoamia asuntojen vuokrauspalveluita. Palveluiden kehittämistä lähestyttiin tarkastelemalla nykyistä palvelutarjoomaa sekä haastattelemalla olemassa ...
Artificial intelligence for the sales procedure : requirements, benefits and challenges for startup and start again companies
(2020)
This research focuses on identifying practical aspects of the sales process, how artificial intelligence and other new technologies could create efficiencies, cost savings and resolve business challenges for startup and ...
Liiketoimintatiedon hallinnan kehittäminen
(2021)
Teknologian kehittyessä ja tiedonhallinnan sähköistyessä yritykset pystyvät keräämään liiketoiminnastaan muodostuvaa tietoa enemmän kuin koskaan. Muuttuvassa toimintaympäristössä tiedon keräämisen, analysoimisen, jakamisen ...
Tuloksellinen tulevaisuus markkinointia kehittämällä
(2020)
BIM Finland Oy on Kouvolassa toimiva yritys, joka toimittaa kemiaa sellu- ja paperiteollisuuteen. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää yrityksen tämän hetkistä asiakastyytyväisyyden ja markkinoinnin tilannetta, ...
Asiakkuuksien hoitomalli asiakkuuksien hallinnan kehittämisen työkaluna : toimialana kiinteistönvälitys
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda asiakkuuksien hoitomalleja, joiden tavoitteena on asiakassuhteiden syventäminen asiakkuuksiksi ja asiakkuuksien pituuden maksimointi. Hoitomallit oli tarkoitus luoda kolmelle ...