Haku
Viitteet 1-10 / 95
B2C asiantuntijapalvelun myynnin kehittäminen : case Yritys X
(2021)
Opinnäytetyön kohteena oli terveydenhuollon asiantuntijapalveluita kuluttajille ja yrityksille tarjoava yritys. Työn kohteena oli erityisesti kuluttajille tarjottavat ravitsemusterapeutin tuottamat palvelut.
Opinnäytetyön ...
Sosiaalinen myynti myynnin työkaluna
(2020)
B2B-ostajien ostoprosessit muuttuvat ja myynti pyrkii pysymään mukana tässä muutoksessa. Sosiaalinen myynti on yksi vastaus muuttuviin ostoprosesseihin ja pitkittyviin useita henkilöitä vaativiin ostopäätöksiin.
Opinnäytetyön ...
Defining the sales and distribution channels for Finnish design product entering United States markets : case: Kinos Design concepts
(2020)
Kinos Design Concepts is a small company and working on market entry for a Finnish contemporary light, Double Bubble (Tupla Kupla in Finnish). The product is designed by Eero Aarnio, a well-known Finnish contemporary ...
Asiakaskokemuksen strateginen johtaminen DIsta Oy:ssä
(2021)
Vaikka asiakaskokemus koetaan Dista Oy:ssä tärkeänä arvona, sitä ei johdeta strategisesti. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda lähtökohdat asiakaskokemuksen strategiselle johtamiselle Dista Oy:ssä. Opinnäytetyön ...
Koronakriisin aiheuttamat muutokset B2B-myyntiin
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia koronakriisin aiheuttamaa muutosta B2B-myyntiin ja tarkoituksena tarjota tietoa tutkittavasta muutoksesta B2B-myyntiä tekeville yrityksille. Työn tutkimusaineisto kerättiin B2B-myynnin ...
Myynnin johtamisen malli : myyntiorganisaation menestystekijä
(2020)
Myynti on muuttunut vuosien varrella runsaasti, mikä on pakottanut myös myynnin johtajuuden kehittymisen myynnin rinnalla. Myyntiorganisaatioissa toimiva myynnin johtamisen malli on merkittävä työkalu menestymisen kannalta. ...
Myynnin ja markkinoinnin strategioiden hallinta startup-yrityksessä
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää ja selkeyttää myynti- ja markkinointistrategian luomisprosessia. Työn tarkoituksena oli kuvata prosessi näiden strategioiden luomiseksi niin, että strategiat yhdistyvät yhdeksi ...
Modernin myynnin johtaminen
(2020)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona IT-alalla toimivalle PK-yritykselle. Työ toteutettiin myynnin tekijöiden näkökulmasta ja sen tavoitteena oli selvittää miten myyntiä tulisi johtaa huomioiden työntekijöiden odotukset ...
Social selling : B2B-myynnin apuna : case: Kone Hissit Oy
(2020)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään B2B-myyntiä, joka on kokenut digitalisaation myötä kovan muutoksen. Tämän johdosta verkostoituminen ja sosiaalisen median hyödyntäminen on yhä tärkeämmässä roolissa modernissa myynnissä. ...
Artificial intelligence for the sales procedure : requirements, benefits and challenges for startup and start again companies
(2020)
This research focuses on identifying practical aspects of the sales process, how artificial intelligence and other new technologies could create efficiencies, cost savings and resolve business challenges for startup and ...