Haku
Viitteet 1-4 / 4
Palautteen merkitys esimiehen oman työn kehittämisessä
(2020)
Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää kohtaavatko Elisa Oyj:n päivittäisjohtamisen mallin mukainen palautteen antamisen tapa sekä ajatus palautteesta oman työn kehittämisen välineenä todellisuudessa henkilöasiakaspalvelussa ...
Asiakkuuden johtamisen merkitys pienyrityksille
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli syventyä asiakkuuden johtamiseen ja selvittää kuinka merkittävänä se koetaan suomalaisten yrittäjien keskuudessa. Syventyessä asiakkuuden johtamiseen lähdettiin selvittämään minkälaiset asiat ...
Myynnillisen koulutuksen kehittäminen uuden palvelun myynninedistämisen tueksi
(2023)
Tänä päivänä on tavanomaista, että myyntityöhön osallistuu useat organisaation eri työntekijät, eivätkä pelkästään myyntitiimeissä työskentelevät myyjät. Tästä syystä on tärkeää pystyä järjestämään ajantasaista, ja ...
Työnantajamielikuvaan vaikuttavat tekijät rekrytointiprosessissa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia työnantajamielikuvan kehittymistä rekrytointiprosessin eri vaiheissa Elisalla. Teoriaosuudessa käsitellään työnantajamielikuvaa yleisellä tasolla, sekä tarkastellaan onnistuneeseen ...