Haku
Viitteet 1-10 / 268
Uudisasuntokaupan vetovoimatekijät Tampereella 2022-2023
(2020)
Tämän opinnäytetyön taustalla oli kirjoittajan omakohtainen havainto siitä, että rakennusbisneksen tilannekatsausta ja mahdollisia kehitysnäkymiä ei ole kerätty ainakaan lähivuosina kokonaiskatsaukseksi, josta toimialan ...
Service productization : business plan for a graphic design service
(2020)
Service productization applies the characteristics of tangible products to intangible services in order to create value and lower risk involved in intangible purchasing. With the help of service productization, service ...
Hoshin Kanri : strategy implementation – case study
(2020)
In a rapidly changing world, winning businesses need to stay focused and continuously evolve to stay in business. Strategic thinking, strategy and deployment of strategy play a key role in focusing the efforts of the company ...
The usage of team learning methods : comparison between Proakatemia and ESBD
(2020)
Käytyään kahdesti Brnon teknillisen yliopistossa yrittäjyysohjelma ESBD:n vierailevina luennoitsijoina päättivät opiskelijat Seppä ja Halonen tehdä ESBD:n henkilökunnalle ja opiskelijoille tutkimuksen, jossa selvitetään ...
Lanseeraussuunnitelma Kauneuspiste Säihkylle
(2020)
Opinnäytetyö toteutettiin lanseeraussuunnitelmana, joka tehtiin yritykselle yrityksen sijainnin vaihdoksen vuoksi. Opinnäytetyön tavoitteena oli saada käynnistettyä yrityksen toiminta kannattavasti uudella toimialueella. ...
Henkilöstöstrategia henkilöstöjohtamisen ohjaajana : case Särkänniemi Zones
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka henkilöstöstrategia laaditaan ja mitä siinä tulee ottaa huomioon, sekä laatia henkilöstöstrategia FunZones Oy:n Särkänniemi Zones sisähuvikeskukselle. Tavoitteena oli ...
Motivaatiotekijät Kelan toimipiseessä X
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tavoitteena oli selvittää mitkä tekijät motivoivat ihmisiä ja selvittää teorioiden pohjalta työntekijöiden motivaatiotekijät Kelan toimipisteessä x. Tarkoitus oli luoda kattava kyselylomake, jonka ...
Customer acquisition with digital marketing tools
(2020)
Digital marketing tools have become a crucial aspect for businesses both online and offline. This Bachelor thesis literature is about digital marketing, its tools, and how they come together to aid in customer acquisition. ...
End-user experience of the travel expense claim process : case UPM-Kymmene Oyj
(2020)
This thesis was commissioned by UPM-Kymmene Oyj, a Finnish-based international forest industry company. The objective of this thesis was to study the user experience and the satisfaction of the end-users of UPM’s internal ...
Pirkanmaalainen autokorjaamo
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia pirkanmaalaisen autohuolto- ja katsastusaseman liiketoimintaa ja siihen liittyviä riskejä. Tarkoituksena oli selvittää Toiminimi X:n liike- ja henkilöstöriskit, tehdä SWOT-analyysi, ...