Haku
Viitteet 1-8 / 8
Elokuvafestivaalit elokuvantekijän markkinointikanavana : lähemmässä tarkastelussa Tampereen elokuvajuhlat
(2021)
Elokuvafestivaaleille ilmoittautuminen ei nykypäivänä enää vaadi välttämättä suuren ja kalliin filmikelan lähettämistä festivaalituomariston katsastettavaksi. Internetin välityksellä pienemmätkin mediatuotannot voivat ...
Instagram-markkinoinnin analytiikka : kehittämistutkimus Oulu2026-hankkeelle
(2019)
Opinnäytetyö on kehittämistutkimus Oulu2026 kulttuuripääkaupunki-hankkeelle. Työssä tutkitaan onnistunutta Instagram-markkinointia pääosin analytiikan kautta. Teoriaosuudessa käsitellään laadukkaan sisällön luomista, ...
Aftermovie tapahtumamarkkinoinnissa
(2021)
Tämä opinnäytetyö tutkii, millainen on hyvä aftermovie ja miten se toimii markkinoinnin tukena sekä työvälineenä. Työssä esitellään aftermovien peruselementit ja mihin sitä käytetään ja millaisia työrooleja aftermovien ...
How video content changes fashion blog as a medium
(2019)
The subject of this thesis is the use of video material in fashion and lifestyle blogs. The aim is to research how video material can be used in blogs and see how this changes the blog as a medium. The purpose of this study ...
How to develop best practice in Instagram marketing with limited resources? : case WorkPower Oy
(2019)
As people’s interaction with online content is gearing more and more towards mobile use, Instagram, which is designed for mobile, provides an additional visual medium for businesses to promote themselves outside of traditional ...
TikTok-näkyvyyden hyödyt yrityksen liiketoiminnassa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka TikTok-näkyvyyttä voidaan hyödyntää osana yritystoimintaa. Opinnäytetyön aihe valittiin kahden havainnon pohjalta: TikTokissa on valtava potentiaali yrityksen tunnettuuden ...
Brändivideo osana yrityksen brändin luomista
(2022)
Opinnäytetyössä tutkittiin brändivideoiden hyötyjä ja soveltuvuutta yrityksen brändin luomisessa. Tavoitteena oli selvittää, voidaanko brändivideolla herättää tunteita ja luoda haluttua mielikuvaa kuluttajille sekä saada ...
Muodostelmaluistelun lajinäkyvyyden kasvattaminen ilman rahaa
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena on tutkia, miten muodostelmaluistelun lajinäkyvyyttä voi kasvattaa ilman rahaa. Tarkoituksena on selvittää nykyisten resurssien määrä ja löytää käytännön keinoja, joita voi hyödyntää kollektiivisesti ...