Haku
Viitteet 1-10 / 59
Liini markkinointi ja idean pitchaus
(Metropolia ammattikorkeakoulu, 2020)
Lean Marketing -filosofia perustuu Eric Riesin The Lean Startup -ajatteluun ja Steve Blankin Customer Development ja Lean Launchpad -metodologiaan, joissa uusia liiketoimintamalleja, tuotteita ja palveluita pyritään tuomaan ...
Sahapuuta hankkimassa : tapaustutkimus sahayhtiön asiakashankinnasta
(2020)
Tämän opinnäytetyön lähtökohtana oli kysymys sitä, kuinka saataisiin hyödynnettyä niiden metsänomistajien puukauppapotentiaali, jotka ovat puunmyynnissään passiivisia eli eivät ole teettäneet metsätilallaan hakkuita pitkään ...
Lanseeraussuunnitelma Kauneuspiste Säihkylle
(2020)
Opinnäytetyö toteutettiin lanseeraussuunnitelmana, joka tehtiin yritykselle yrityksen sijainnin vaihdoksen vuoksi. Opinnäytetyön tavoitteena oli saada käynnistettyä yrityksen toiminta kannattavasti uudella toimialueella. ...
Customer acquisition with digital marketing tools
(2020)
Digital marketing tools have become a crucial aspect for businesses both online and offline. This Bachelor thesis literature is about digital marketing, its tools, and how they come together to aid in customer acquisition. ...
Pirkanmaalainen autokorjaamo
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia pirkanmaalaisen autohuolto- ja katsastusaseman liiketoimintaa ja siihen liittyviä riskejä. Tarkoituksena oli selvittää Toiminimi X:n liike- ja henkilöstöriskit, tehdä SWOT-analyysi, ...
Taidetta vai liiketoimintaa : elämää yhtyeessä – case Takomo
(2020)
Opinnäytetyöni tutkii ja analysoi Takomo-yhtyeen uuden show´n, Time, tuotannon eri vaiheita ja harjoitusprosessia sekä ryhmän vuorovaikutusta ja toimintaa projektin aikana.
Opinnäytetyöni tutkii, miten tiiviisti yhdessä ...
Asiakaskäyttäytyminen kaupan palvelutiskillä
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli selvittää asiakaskäyttäytymistä kaupan palvelutiskillä. Työssä tehdyssä tutkimuksessa haluttiin tietää, miksi asiakas käyttää palvelutiskejä, mitä hän sieltä yleensä ostaa ja vaikuttavatko ...
Brändiuudistus yrityksessä X
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee yrityksen brändi-imagon ja brändi-identiteetin vastaavuutta brändiuudistuksen jälkeen. Työn tarkoituksena on tuottaa tietoa siitä, kuinka toimeksiantajayrityksen asiakkaat, sidosryhmät ja ...
Optimizing YouTube for the Development of Glass Performance Days
(2020)
The thesis was commissioned by Glaston Finland Oy, and the beneficiary was Glass Performance Days (GPD). Started in 1992, GPD had a long history and a great reputation within the glass industry. In 2019, the Organizing ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma : Buenno Research Oy
(2020)
Sosiaalisen median yleistyessä myös yrityksen sosiaalisen median markkinoinnin onnistumisesta ja haluttujen tulosten saavuttamisesta on tullut aiempaa haastavampaa. Ilman hyvin harkittua sosiaalisen median markkinointisu ...