- Selaus nimekkeen mukaan Satakunnan ammattikorkeakoulu
Viitteet 1275-1294 / 12246
-
Digiajan työntekijän kehittämissuunnitelma
(Satakunnan ammattikorkeakoulu, 2018)Tapaustutkimuksen lähtökohtana oli tutkia osaamisen kehittämistä taloushallinto-alan yrityksessä digitalisaation kontekstissa. Tavoitteena oli luoda suunnitelma osaamisen kehittämisestä digitalisaation näkökulmasta - ... -
DIGIavaimia hyvinvointiin Satakunnasta : 15 vuotta hyvinvointiteknologian ylempi AMK -koulutusta SAMKissa
Satakunnan ammattikorkeakoulu, Sarja D, Muut julkaisut 3/2017 (Satakunnan ammattikorkeakoulu, 2017) -
DIGIJALKA KIVIJALASSA – OLETKO MILTÄ NÄYTÄT? :Kivijalkakauppojen digipresenssin koulutussuunnitelma
(2019)Tässä opinnäytetyössä tutkittiin Loimaan, Uudenkaupungin, Kankaanpään sekä Huittisten seudun kivijalkakauppojen digipresenssiä. Digipresenssillä tarkoitetaan digitaalista läsnäoloa esimerkiksi verkkosivustoilla, niiden ... -
Digikampanjan tavoitelaskuri : case Medialuotsi Oy
(2023)Tämän opinnäytetyön aiheena oli luoda toimeksiantaja Medialuotsi Oy:lle digikampanjan tavoitelaskuri. Nykyään suurin osa markkinoinnista tapahtuu verkossa ja kilpailuedun saavuttaminen digitaalisessa markkinointiviestinnässä ... -
Digikasvatus varhaiskasvatuksessa : opas varhaiskasvatuksen henkilöstölle 5-6-vuotiaiden lasten opetuksessa käytettäviin peleihin
(2023)Toiminnallisen opinnäytetyöni tarkoituksena oli kehittää digikasvatuksen hyödyntämistä varhaiskasvatuksessa. Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä opas, joka on toiminnallinen tuotos. Aihe valikoitui oman mielenkiinnon ... -
Digikyvykkyyden hyödyntäminen johtamisessa osana strategista menestymistä
(2024)Kehittämistyön tarkoituksena oli selvittää esihenkilöiden digikyvykkyyden hyödyntämisen taso organisaatiossa tällä hetkellä. Tason selvittämiseksi pyrittiin myös löytämään mahdollisia kipukohtia ja koetettiin etsiä niihin ... -
Digimarkkinoinnin yleinen sääntely: mitä markkinoijan pitäisi huomioida käytännön työssä
(2022)Opinnäytetyössä tutkittiin digitaaliseen markkinointiin liittyvää sääntelyä ja sen tulkintoja käytännössä. Työn taustalla oli käytännön työtehtävistä noussut tarve saada lisää tietoa huomioitavista seikoista. Tavoitteena ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Digimarkkinointi varainkeruukampanjan tukena : varainkeruukampanja Salibandyn Tuki -säätiölle
(2022)Opinnäytetyössä toteutettiin digimarkkinointikampanja varainkeruukampanjan tueksi, ja sen tuloksia ja toimintatapoja tarkasteltiin. Toimeksiantajana työlle toimii Markkinointiosakeyhtiö i2, joka toimii Helsingissä ja ... -
Digimarkkinointisuunnitelma: Case: Sbs Wirmo Ry
(2020)Tässä opinnäytetyössä laadittiin markkinointiviestinnän suunnitelma SBS Wirmo Ry:lle. SBS Wirmo on mynämäkeläinen salibandyseura, jolla ei aikaisemmin ole ollut markkinointiviestinnän suunnitelmaa. Suunnitelmassa painotettiin ... -
Digiraivaajan opas : tunnista prosessit, automatisoi tylsät vaiheet ja taklaa muutosvastarinta
Satakunnan ammattikorkeakoulu. Sarja D, Muut julkaisut : 2 (Satakunnan ammattikorkeakoulu, 2023) -
Digistrategian rakentaminen pienyritykselle: Case LVI-suunnittelutoimisto
(2021)Tiivistelmä Tämä opinnäytetyö käsittelee pienen budjetin digistrategian rakentamista pienyritykselle. Työssä paneuduttiin ensin teorian avulla digimarkkinointiin ja pienen budjetin digimarkkinointikeinoihin ja sen ... -
Digitaalinen markkinointi CASE: Porvoon Autovaruste
(Satakunnan ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyössä tarkasteltiin digitaalisen markkinoinnin tarjoamia mahdollisuuksia Porvoon Autovarusteen markkinoinnissa. Printtimainonnan kohonneet kustannukset ovat ajaneet yrityksiä etsimään nykyistä tehokkaampia ja ... -
Digitaalinen markkinointi ja sen tehokkuus - case Prisma Mikkola
(Satakunnan ammattikorkeakoulu, 2015)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli Prisma Mikkolan digitaalisen markkinoinnin tehokkuuden ja tavoittavuuden tutkiminen. Tutkittava markkinointikanava oli erityisesti sähköiset näyttötaulut, eli kuinka hyvin ne tavoittavat ... -
Digitaalinen markkinointisuunnitelma : Vimeli Oy - Eezy Salo
(2023)Tutkimus käsittelee digitaalisen markkinointisuunnitelman luomista Vimeli Oy:lle eli Eezy Salolle. Työssä käytettiin yrityksestä nimeä Eezy Salo lukemisen helpottamiseksi. Toimeksiantoyrityksen kohderyhmä oli laaja ja ... -
Digitaalinen markkinointisuunnitelma Top-Engineering Oy
(2022)Satakunnan ammattikorkeakoulun liiketalouden opinnäytetyön aiheena oli digitaalinen markkinointi ja tavoitteena oli suunnitella Top-Engineering Oy:lle kustannustehokas digitaalisen markkinoinnin suunnitelma ja yritykselle ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Digitaalinen muovailu ja teoksen 3D-tulostaminen
(2022)Tässä kirjallisessa opinnäytetyössä käyn läpi oman digitaalisen työskentelyn 3D - Mallintamisen tekniikoita sekä kuinka hyödyntää 3D-tulostamista taideteoksen tuottamisessa. Sekä käyn läpi muutaman taiteilijan teoksia ... -
Digitaalinen pelaaminen lapsen ja nuoren harrastuksena
(Satakunnan ammattikorkeakoulu, 2016)Opinnäytetyön aiheena oli tarkastella digitaalisten pelien pelaamista lasten ja nuorten harrastuksena. Tarkoituksena oli tarjota vanhemmille ja järjestöille valmis tietopaketti ja lisätä tietämystä aiheesta. Lisäksi halusin ... -
Digitaalinen virtsatieinfektion oirekartoitus - Etäterveysasema Kätevän käyttöön
(2022)Opinnäytetyön aiheeksi valittiin digitaalinen oirekartoitus virtsatieinfektiosta Etäterveysasema Kätevän käyttöön. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa Etäterveysasema Kätevälle oirekartoitus virtsatieinfektiosta. ... -
Digitaalisen luovuusoppimateriaalin visuaalinen suunnittelu
(Satakunnan ammattikorkeakoulu, 2014)Opinnäytetyön aiheena oli Digitaalisen luovuusoppimateriaalin visuaalinen suunnittelu. Opinnäytetyön toiminnallisessa osuudessa tavoitteena oli rakentaa inspiroiva, toteutustavaltaan uudenlainen ja aiheensa näköinen ... -
Digitaalisen markkinoinnin kohdentaminen
(Satakunnan ammattikorkeakoulu, 2017)Tämän opinnäytetyön aiheena oli selvittää digitaalisen markkinoinnin kohdentamistapoja. Tavoitteena oli myös kuvailla digitaalisen markkinoinnin nykytilaa ja sen erilaisia markkinointikanavia. Työn tarkoituksena oli luoda ...