Haku
Viitteet 1-10 / 134
Lähiverkkotapahtuman järjestämisen ohjekirja
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli tehdä kohdeyrityksen uudelle liiketoimintaidealla ohjekirja. Työ sai alkunsa kouluprojektista tehdä tapahtuma, josta tulisi pohja tulevalle toistuvalle tapahtumalle.
Opinnäytetyön tavoitteena ...
18-25-vuotiaiden asiakaskokemus Sastamalan Osuuspankissa
(2021)
Opinnäytetyössä tutkitaan Sastamalan Osuuspankin 18-25-vuotiaiden asiakkaiden asiakaskokemusta ja heidän asiakastyytyväisyyttään. Tutkimuksen tavoitteena on saada myös tietoa, mistä pankkipalveluista nuoret asiakkaat ovat ...
Imago- ja markkinointitutkimus CASE: Linna Rugby Club
(2020)
Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä hämeenlinnalaiselle Linna Rugby Clubille tutkimus rugbyn imagosta ja asemasta Suomessa. Maailmalla rugby on erittäin suosittu laji, mutta Suomessa harrastajamäärät ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma : Satakunnan Airsoft ry
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Satakunnan Airsoft ry:lle.
Tutkimuksen teoriaosassa käsiteltiin digitaalista markkinointia, sen tuomia mahdollisuuksia ja vaikeuksia, ...
Kausikorttilaisten sitouttaminen joukkueeseen: Rauman Lukko
(2020)
Tämän opinnäyteyön tarkoituksena oli selvittää, että miten kausikortin ostanut asiakas saadaan sitoutumaan pidemmäksi aikaan joukkueeseen. Tavoitteena oli tutustua sitouttamisen eri keinoihin ja syventyä asiakkuudenhallintaan, ...
Jälkimarkkinointi asiakkuusjohtamisen tukena
(2021)
Opinnäytetyö on tutkimuksellinen kehittämistyö, jonka tavoitteena oli selvittää kohdeyrityksen jälkimarkkinoinnin tarve, jotta se vastaisi asiakasjohtamisen tavoitteita. Opinnäytetyön lähestymistapana on tapaustutkimus. ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän kehittäminen uuden tuotteen lanseerauksen yhteydessä : CASE Lapuan Leipä Oy
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia kehitysideoita uuden tuotteen digitaaliselle markkinointiviestinnälle. Tutkimuksessa käsiteltiin vain uusia tuotteita, ei jo olemassa olevia. Ulkopuolelle jätettiin myös hinnan ...
Kotiesittely yrittäjän liiketoimintamallina
(2020)
Opinnäytetyössä tarkasteltiin kotiesittelyä yrittäjyyden muotona ja laadittiin suunnitelma yrittäjäksi ryhtymisestä. Työn tarkoituksena oli tutkia jälleenmyyjän työtehtäviä kotiesittelyssä ja selvittää millaisia säädöksiä ...
MARKKINOINNIN AVULLA LISÄARVON TUOTTAMINEN YHTEISTYÖKUMPPANEILLE – CASE FC JAZZ
(2019)
Tässä opinnäytetyössä toteutettiin tapaustutkimus, jonka toimeksiantajana toimi FC Jazz Oy. Tutkimuksessa selvitettiin yritysten odotuksia työhyvinvointipalveluista. Opinnäytetyön teoreettisessa osuudessa käsiteltiin ...
Markkinointisuunnitelma - Porin Tradenomiopiskelijat PORA ry
(2019)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia markkinointisuunnitelma liiketalouden opiskelija-aineyhdistys Porin Tradenomiopiskelijat PORA ry:n käyttöön. Yhdistys perustettiin vuonna 2013 palvelemaan porilaisia ...