Haku
Viitteet 1-10 / 73
Instagram Marketing - Case Sisustustalo Kodinonni
(2020)
Social media marketing communication is highly essential for businesses nowadays. Instagram and YouTube are both enormous and popular social media marketing channels that were studied in this thesis. The purpose of this ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma : Satakunnan Airsoft ry
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Satakunnan Airsoft ry:lle.
Tutkimuksen teoriaosassa käsiteltiin digitaalista markkinointia, sen tuomia mahdollisuuksia ja vaikeuksia, ...
Markkinointisuunnitelma case: Kotihoito Ilonat Nisander Oy
(2020)
Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä toteutettiin toimeksiantajalle markkinointisuunnitelma. Toimeksiantaja oli porilainen kotihoitoalan yritys Kotihoito Ilonat Nisander Oy. Yritys on pieni paikallinen toimija, joka on ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän kehittäminen uuden tuotteen lanseerauksen yhteydessä : CASE Lapuan Leipä Oy
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia kehitysideoita uuden tuotteen digitaaliselle markkinointiviestinnälle. Tutkimuksessa käsiteltiin vain uusia tuotteita, ei jo olemassa olevia. Ulkopuolelle jätettiin myös hinnan ...
DEVELOPING A DIGITAL PRESENCE FOR CASE COMPANY TEXPÖRSSI OY
(2019)
The purpose of this project-based thesis is to create a digital presence for the case company. Before this project, the company had an old web page with old information and the page was unresponsive. Thus, there was a need ...
Asiantuntija viestijänä sosiaalisessa mediassa - Case LähiTapiola Keskinäinen Henkivakuutusyhtiö
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli antaa selkeä kuva sosiaalisesta mediasta asiantuntijatyön tukena. Työn tavoitteena oli saada syvempi ymmärrys mitä asiantuntijana oleminen sosiaalisessa mediassa vaatii, ja mitä hyötyjä ...
Instagramin hyödyntäminen markkinointiviestinnässä case: Leader Ravakka
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin sosiaalista mediaa, erityisesti Instagramia ja pohdittiin, miten sitä pystytään hyödyntämään toimeksiantajan, Leader Ravakan, markkimointiviestinnässä. Työn tavoitteena oli muun muassa ...
Facebookin markkinointiviestinnän vuosikello
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on Facebook-mainonnan vuosikellon toteuttaminen toimeksiantajalle. Opinnäytetyö sisältää teoreettisen osion, jossa käsitellään markkinointiviestintää, sen keinoja, sosiaalista mediaa ja Facebookia ...
Henkilöbrändäys sosiaalisessa mediassa
(2021)
Tässä opinnäytetyössä ohjeistetaan miten lähteä rakentamaan omaa henkilöbrändiä sosiaaliseen mediaan tai kehittää jo olemassa olevaa henkilöbrändiä. Lisäksi opinnäytetyössä tutkittiin mitä mahdollisuuksia hyvä henkilöbrändäys ...
Instagramin hyödyntäminen markkinoinnissa, case OP Tampere
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tarkastella nuorille suunnatun markkinoinnin ja viestinnän tehokkuutta toimeksiantajayrityksen Instagramissa. Toimeksiantajayrityksenä opinnäytetyölle toimi OP Tampere, joka on alueensa ...