Haku
Viitteet 1-7 / 7
Digitaaliset luonto - ja opaspalvelut : Case - Suomen Luontokeskus Haltia
(2020)
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin millaisina ihmiset kokevat toimeksiantajayrityksen, Suomen Luontokeskus Haltian digitaaliset luonto – ja opaspalvelut. Alatutkimuskysymyksinä olivat, millaisia odotuksia ...
Satakunnan matkailun vetovoimatekijät ja asiakkaan ostokäyttäytyminen
(2021)
Opinnäytetyössä tutkittiin, miksi matkailijat haluavat matkustaa Satakuntaan ja matkailuasiakkaan ostokäyttäytymistä. Työn aihe valikoitui toimeksiantajalta ja se rajattiin myös toimeksiantajan tarpeiden mukaan. Tavoitteena ...
Vastuullisuus satakuntalaisissa luontomatkailuyrityksissä
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli ymmärtää, miten Satakuntalaisissa luontomatkailua tuottavissa mikrokokoisissa yrityksissä ymmärretään vastuullisuus sekä miten se käytännössä näkyy. Tutkimuksen kohteena oli ilmiö, jota ei ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma Korsuretket Oy:lle kiinalaisia matkailijoita varten
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli tehdä markkinointiviestintäsuunnitelma kiinalaisia matkailijoita varten kohdeyritykselle Satakuntaan Suomessa. Tässä opinnäytetyössä tutkittiin millaisia kiinalaiset matkailijat ovat asiakkaina ...
Ympäristövastuullisuuden näkyminen suomalaisten luontomatkailuyritysten markkinointiviestinnässä
(2020)
Opinnäytetyössä tutkittiin miten ympäristövastuullisuus näkyy suomalaisten luontomatkailuyritysten markkinointiviestinnässä. Tutkittiin myös millaisia ympäristövastuullisia tekoja yritykset tuovat esille ja onko yritysten ...
Elämyspalvelupaketin luominen saksalaiselle kohderyhmälle: Case Korsuretket Oy
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia 30–60 -vuotiaiden saksalaisten luontoon ja luontomatkailuun liittyvää kuluttajakäyttäytymistä, sekä suunnitella toimeksiantaja Korsuretket Oy:n käyttöön elämyspalvelupaketti. ...
Kvenland - Tarinamatka Pohjanmaan juurille
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tuotiin esiin Skandinaavisiin saagoihin perustuva tarina muinaisesta Kvenlandista, jonka pohjalta luotiin tarinallisen palvelutuotteen konseptointiehdotus. Siinä hyödynnetään digitaalisia keinoja ...