Haku
Viitteet 1-3 / 3
Instagramin hyödyntäminen markkinointiviestinnässä case: Leader Ravakka
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin sosiaalista mediaa, erityisesti Instagramia ja pohdittiin, miten sitä pystytään hyödyntämään toimeksiantajan, Leader Ravakan, markkimointiviestinnässä. Työn tavoitteena oli muun muassa ...
Digistrategian rakentaminen pienyritykselle: Case LVI-suunnittelutoimisto
(2021)
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö käsittelee pienen budjetin digistrategian rakentamista pienyritykselle. Työssä paneuduttiin ensin teorian avulla digimarkkinointiin ja pienen budjetin digimarkkinointikeinoihin ja sen ...
Dotting the I's:markkinointiviestintäsuunnitelma
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön toimeksiantajana toimii aloitteleva suomalaisenglantilainen korubrändi Dotting the I’s. Dotting the I’s on pieni yhden työntekijän yritys, jolla ei ole aiempaa markkinointiviestintäsuunnitelmaa ...