Haku
Viitteet 1-9 / 9
18-25-vuotiaiden asiakaskokemus Sastamalan Osuuspankissa
(2021)
Opinnäytetyössä tutkitaan Sastamalan Osuuspankin 18-25-vuotiaiden asiakkaiden asiakaskokemusta ja heidän asiakastyytyväisyyttään. Tutkimuksen tavoitteena on saada myös tietoa, mistä pankkipalveluista nuoret asiakkaat ovat ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma ja asiakassuhteiden ylläpitäminen Yyteri Beach Lomakeskuksessa
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli sosiaalisen median markkinointisuunnitelma ja asiakassuhteiden ylläpitäminen Yyteri Beach Lomakeskuksessa. Työn aihe valittiin ja rajattiin toimeksiantajayrityksen tarpeiden mukaan ja tavoitteena ...
Kausikorttilaisten sitouttaminen joukkueeseen: Rauman Lukko
(2020)
Tämän opinnäyteyön tarkoituksena oli selvittää, että miten kausikortin ostanut asiakas saadaan sitoutumaan pidemmäksi aikaan joukkueeseen. Tavoitteena oli tutustua sitouttamisen eri keinoihin ja syventyä asiakkuudenhallintaan, ...
Jälkimarkkinointi asiakkuusjohtamisen tukena
(2021)
Opinnäytetyö on tutkimuksellinen kehittämistyö, jonka tavoitteena oli selvittää kohdeyrityksen jälkimarkkinoinnin tarve, jotta se vastaisi asiakasjohtamisen tavoitteita. Opinnäytetyön lähestymistapana on tapaustutkimus. ...
Asiakaspolun vaiheet : Asiakaspolun kohtaamispisteet Adapteo Finlandille
(2024)
Opinnäytetyössä tutkittiin asiakaspolun vaiheita ja niiden merkityksiä. Tutkimus alkoi asiakaspolun kohtaamispisteiden tunnistamisesta. Tavoitteena oli selvittää, miten asiakkaat käyvät läpi päätöksentekoprosessin ja miten ...
Business-to-business asiakastyytyväisyystutkimus : case Porin Leipä Oy
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tehtiin asiakastyytyväisyystutkimus, jonka avulla parannettiin yrityksen palvelun laatua. Kysely suoritettiin sähköisesti sähköpostin välityksellä. Toimeksiantajana toimi Porin Leipä Oy.
Päätavoitteena ...
Sosiaalinen media vakuutusmyyjän viestintäkanavana
(2022)
Opinnäytetyön aiheena oli sosiaalisen median viestintäkanavien hyödyntäminen vakuutusmyyjän työssä. Sosiaalisen median suosio vakuutustuotteiden myyntikanavana on kasvanut. Vakuutusmyyjän henkilökohtainen myyntityö on ...
Vastuullisen yritystoiminnan ja asiakkuudenhallinnan kehittäminen
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tehtiin tapaustutkimus kestokulutushyödykkeitä myyvälle yritykselle. Tapaustutkimus oli kvantitatiivinen tutkimus, tarkemmin määriteltynä sähköpostikysely.
Toimeksiantajayritys eli yritys X pyrkii ...
Markkinatutkimus siivouspalveluiden potentiaalisista asiakkaista
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tehtiin markkinatutkimus siivousyrityksen potentiaalisista asiakkaista. Markkinatutkimuksen kysely toteutettiin sähköisesti sähköpostin sekä puhelinhaastattelujen avulla. Kvantitatiivisella tutkimuksella ...