Haku
Viitteet 1-10 / 10
18-25-vuotiaiden asiakaskokemus Sastamalan Osuuspankissa
(2021)
Opinnäytetyössä tutkitaan Sastamalan Osuuspankin 18-25-vuotiaiden asiakkaiden asiakaskokemusta ja heidän asiakastyytyväisyyttään. Tutkimuksen tavoitteena on saada myös tietoa, mistä pankkipalveluista nuoret asiakkaat ovat ...
Markkinatutkimus: Hyvinvointimatkailupalvelujen kysyntä ja asiakkaan tarpeet: Case: Energiaa ja elämyksiä – hyvinvointimatkailun yritysryhmähanke
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa markkinatutkimus Energiaa ja elämyksiä -hyvinvointimatkailun yritysryhmähankkeelle. Hanke toimi opinnäytetyön tilaajana ja hanketta hallinnoi Satakunnan Ammattikorkeakoulu. ...
Turun lentoaseman matkustajamäärän kasvu ja siihen tarvitut resurssit
(2020)
Tämän opinnäytetyön ajatus lähti harjoittelusta kesällä 2019, joka suoritettiin Turun lentoasemalla. Harjoittelun pohjalta lähdettiin pohtimaan mahdollista aihetta, josta opinnäytetyö voitaisiin kirjoittaa. Pohdintojen ...
Asiakaspolun vaiheet : Asiakaspolun kohtaamispisteet Adapteo Finlandille
(2024)
Opinnäytetyössä tutkittiin asiakaspolun vaiheita ja niiden merkityksiä. Tutkimus alkoi asiakaspolun kohtaamispisteiden tunnistamisesta. Tavoitteena oli selvittää, miten asiakkaat käyvät läpi päätöksentekoprosessin ja miten ...
Liikeidean kirkastaminen kyselytutkimuksen avulla Porin K-Raudassa
(2023)
Työn toimeksiantajana oli Porin K-Rauta Saarikallion Oy. Tutkimusongelmana oli kyselytutkimuksen avulla saada kehitysideoita liikeidean kirkastamiseen sekä SWOT- ja kilpailija-analyysin luominen näiden pohjalta. Tutkimus ...
Business-to-business asiakastyytyväisyystutkimus : case Porin Leipä Oy
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tehtiin asiakastyytyväisyystutkimus, jonka avulla parannettiin yrityksen palvelun laatua. Kysely suoritettiin sähköisesti sähköpostin välityksellä. Toimeksiantajana toimi Porin Leipä Oy.
Päätavoitteena ...
Kulttuurimatkailijan asiakaskokemuksen parantaminen mobiilisovelluksen avulla
(2022)
Kehittämistyön aiheena oli kulttuurimatkailijoiden asiakaskokemuksen parantaminen mobiilisovelluksen avulla. Työssä tutkittiin, kuinka digitalisaation keinoin ja asiakaslähtöisesti voidaan mobiilisovelluksen avulla parantaa ...
Lisämyynnin vaikutus asiakaskokemukseen ravintolassa : Ravintola Torero, Satakunnan Osuuskauppa
(2023)
Opinnäytetyössä toteutettiin tutkimus lisämyynnin vaikutuksesta koettuun palveluun ravintola Torerossa. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten heidän asiakkaat kokevat palvelun, kun ravintolan henkilökunta pyrkii ...
Markkinatutkimus siivouspalveluiden potentiaalisista asiakkaista
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tehtiin markkinatutkimus siivousyrityksen potentiaalisista asiakkaista. Markkinatutkimuksen kysely toteutettiin sähköisesti sähköpostin sekä puhelinhaastattelujen avulla. Kvantitatiivisella tutkimuksella ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen asiakaspalvelupisteellä : Case K-Citymarket Kupittaa
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli asiakaskokemuksen kehittäminen K-Citymarket Kupittaan asiakaspalvelupisteelle. Tavoitteena oli saada kehitysideoita kohdennetusti asiakaskokemuksen kehittämiseksi asiakaspalvelupisteelle teoriatiedon, ...