Haku
Viitteet 1-3 / 3
Instagramin hyödyntäminen markkinointiviestinnässä case: Leader Ravakka
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin sosiaalista mediaa, erityisesti Instagramia ja pohdittiin, miten sitä pystytään hyödyntämään toimeksiantajan, Leader Ravakan, markkimointiviestinnässä. Työn tavoitteena oli muun muassa ...
Asiantuntijatapahtumien näkyvyyden lisääminen Porin kaupungissa – case business to business -tapahtumat
(2020)
Opinnäytetyön aiheena käsiteltiin business to business -tapahtumien näkyvyyden nykytilaa sekä tapahtumanäkyvyyden kehittämistä Porin kaupungissa. Tässä opinnäytetyössä pohdittiin erilaisia keinoja, joiden avulla Porin ...
Dotting the I's:markkinointiviestintäsuunnitelma
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön toimeksiantajana toimii aloitteleva suomalaisenglantilainen korubrändi Dotting the I’s. Dotting the I’s on pieni yhden työntekijän yritys, jolla ei ole aiempaa markkinointiviestintäsuunnitelmaa ...