Haku
Viitteet 1-10 / 25
Kulttuurifestivaalien yrityskumppanuudet
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli koota yhteen tietoa, käytännön ohjeita ja uusia ideoita yrityskumppanuuksien kehittämiseen kulttuurifestivaalien ja yritysten välillä laadullisten haastattelujen ja teorian avulla. ...
Kohdeopas ja verkkoartikkeli Manner-Ecuadorista suomalaisille matkailijoille
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli tuoda Manner-Ecuadoria tunnetummaksi suomalaisille matkailijoille kohdeoppaan ja verkkoartikkelin avulla. Opinnäytetyötä varten luotiin internetkysely, johon saatiin vastauksia 527.
Opinnäytetyö ...
Facebookin markkinointiviestinnän vuosikello
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on Facebook-mainonnan vuosikellon toteuttaminen toimeksiantajalle. Opinnäytetyö sisältää teoreettisen osion, jossa käsitellään markkinointiviestintää, sen keinoja, sosiaalista mediaa ja Facebookia ...
Digimarkkinointisuunnitelma: Case: Sbs Wirmo Ry
(2020)
Tässä opinnäytetyössä laadittiin markkinointiviestinnän suunnitelma SBS Wirmo Ry:lle. SBS Wirmo on mynämäkeläinen salibandyseura, jolla ei aikaisemmin ole ollut markkinointiviestinnän suunnitelmaa. Suunnitelmassa painotettiin ...
Kokemäkeläisen pk-yrityksen markkinointiviestinnän kehittäminen
(2020)
Tämä opinnäytetyö tehtiin kokemäkeläiselle Anttilan tilalle, jonka markkinointiviestinnän haasteena oli ennen kaikkea aikaresurssien löytäminen säännölliseen toimintaan. Työssä tehtiin lisäksi yhteistyötä Kokemäen Yrittäjien ...
Tuotesijoittelun vaikutus päivittäistavarakaupan panimo-osaston myyntiin – Case K-Supermarket Ruokapori
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia, miten tuotesijoittelu vaikuttaa päivittäistavarakaupan panimo-osaston myyntiin, sekä pohtia tuotesijoittelun näkökulmasta, mistä myynnissä tapahtuvat muutokset johtuvat. ...
Markkinointiviestinnän kehittäminen kohdeyrityksessä asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun näkökulmasta
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli asiakaskokemuksen kehittäminen kohdeyrityksessä markkinointiviestinnän keinoin. Toimeksiantaja on salolainen vaatetusliike Modaliisa.
Työn tavoitteena oli kehittää toimeksiantajayrityksen ...
Huonekaluliikkeiden www-sivujen analysointi
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli kolmen suomalaisen ja kolmen englantilaisen huonekaluliikkeen www-sivujen analysointi. Suomalaiset verkkosivut, joita analysoitiin, olivat Vepsäläinen, Stemma sekä Finnish Design Shop. ...
Elämänturvan palvelumuotoilu: Case LähiTapiola Satakunta
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia ja kehittää LähiTapiolan elämänturvastrategiaan liittyvää markkinointiviestintää Satakunnan alueella hyödyntäen palvelumuotoilua. Tutkimusta tehdessä yhtiö oli muuttumassa ...
Vapaalaskuvälineiden markkinointi ja sosiaalisen median sisällöntuotanto
(2020)
Viime vuosien aikana sosiaalisen median merkitys markkinoinnissa on kasvanut ja sen rooli urheiluvälineiden markkinoinnissa on merkittävä. Tämän opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli tutkia kirjallisuuskatsauksen ...