Haku
Viitteet 1-10 / 37
Uudenkaupungin keskusta-alueen elinvoimaisuuden kehittäminen monikanavaisuutta hyödyntämällä
(2021)
Opinnäytetyö tehtiin Uudenkaupungin Yrittäjät ry:lle. Yhdistyksen tavoitteena on turvata Uudenkaupungin keskustan ja keskustan alueen kivijalkakauppojen elinvoimaisuus tuottamalla uusi digitaalinen palveluympäristö jo ...
Intranetin uudistaminen käyttäjälähtökohtaisesta näkökulmasta: Case Polarteknik Oy
(2022)
Case yritys Polarteknik Oy, jonka pääkonttori on Huittisissa, suunnittelee ja valmistaa raidekalustoon tarkoitettuja ovijärjestelmiä, jotka kustomoidaan asiakaskohtaisesti kansainvälisten vaatimusten mukaan. Tämä opinnäytetyö ...
Digistrategian rakentaminen pienyritykselle: Case LVI-suunnittelutoimisto
(2021)
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö käsittelee pienen budjetin digistrategian rakentamista pienyritykselle. Työssä paneuduttiin ensin teorian avulla digimarkkinointiin ja pienen budjetin digimarkkinointikeinoihin ja sen ...
Toimipaikan sijoittelu paikallismarkkinoilla
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tuotettiin toimeksiantajalle vastaus tutkimuskysymykseen toiminnallisen opinnäytetyön keinoin, jonka pohjalta tehtiin liiketoimintasuunnitelma. Toimeksiantaja oli kirjoittaja.
Alkuun käytiin läpi ...
Asiakaspolun vaiheet : Asiakaspolun kohtaamispisteet Adapteo Finlandille
(2024)
Opinnäytetyössä tutkittiin asiakaspolun vaiheita ja niiden merkityksiä. Tutkimus alkoi asiakaspolun kohtaamispisteiden tunnistamisesta. Tavoitteena oli selvittää, miten asiakkaat käyvät läpi päätöksentekoprosessin ja miten ...
Koneinvestoinnit – Leasing- vai osamaksurahoitus?
(2024)
Opinnäytetyön tavoitteena oli vertailla koneiden ja kaluston leasing- ja osamaksurahoituksen eroja selvittämällä kummankin rahoitusmuodon ominaisuudet. Asiakasyritykselle on annettu suositus parhaiten soveltuvasta ...
Digitaalisten markkinointikanavien optimointi : case: Ravintola Kallio Oy
(2023)
Opinnäytetyö keskittyy Ravintola Kallio Oy:n digitaalisten markkinointikanavien tehokkaaseen hyödyntämiseen. Tutkimuksessa käytetään sekä vertailevaa että arvioivaa tutkimusmenetelmää, jonka avulla tarkastellaan eri ...
Sähköisten ostolaskujen käyttöönotto ja automatisointi Lemonsoft-ympäristössä : Asiakkaan opas
(2023)
Tämän opinnäytetyön tehtävänä oli laatia erään tilitoimiston asiakkaille opas sähköisten ostolaskujen käyttöönotosta. Työn fokuksessa olivat tilitoimiston asiakkaiden ostolaskuprosessi sekä ostolaskujen käsittely ...
Viisivuotinen strategia : Case KATIM
(2023)
Tässä opinnäytetyössä päivitettiin yrityksen KATIM viisivuotinen strategia. Projekti tehtiin keräämällä aineistoa yrityksen johdolta ja keskustelujen kautta. Toimeksiantajana toimi Digital 14 Oy.
Päätavoitteena oli ...
Liiketoimintasuunnitelma : TeamTerveysTakomo Oy
(2024)
Aiheena tässä opinnäytetyössä oli tehdä liiketoimintasuunnitelma toimeksiantajayritykselle. Toimeksiantajayritys oli tamperelainen Team TerveysTakomo Oy. Liiketoimintasuunnitelman on tarkoitus olla yrityksen apuna etenkin ...