Haku
Viitteet 1-10 / 18
Instagram Marketing - Case Sisustustalo Kodinonni
(2020)
Social media marketing communication is highly essential for businesses nowadays. Instagram and YouTube are both enormous and popular social media marketing channels that were studied in this thesis. The purpose of this ...
Instagramin hyödyntäminen markkinoinnissa, case OP Tampere
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tarkastella nuorille suunnatun markkinoinnin ja viestinnän tehokkuutta toimeksiantajayrityksen Instagramissa. Toimeksiantajayrityksenä opinnäytetyölle toimi OP Tampere, joka on alueensa ...
Instagramin hyödyntäminen kauneudenhoitoalan markkinoinnissa
(2021)
Tämän opinnäytetyö tarkoituksena oli tutkia erilaisia tapoja markkinoida ilmaiseksi sosiaalisessa mediassa ja perehtyä Instagramin algoritmiin. Toimeksiantajayrityksenä toimii Hoitola Lämmin tupa, joka kauneudenhoitoalan ...
Instagramin ABC - Instagram-markkinointioppaan tuottaminen matkailuyrittäjille
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tehtävänä oli tuottaa Satakuntalaisille matkailuyrittäjille Instagram-markkinoinnin opas. Työ toteutettiin toiminnallisena opinnäytetyönä, jossa tiedonhankintamenetelminä käytettiin ...
Instagramin käyttöönotto case-yrityksessä
(2019)
Opinnäytetyö laadittiin toimeksiantona vaatetusalan yritykselle Pajunen Oy:lle. Työn tavoitteena oli luoda yritykselle sosiaalisen median suunnitelma ja sen avulla lisätä yrityksen aktiivisuutta sosiaalisessa mediassa. ...
Digitaalisten markkinointikanavien optimointi : case: Ravintola Kallio Oy
(2023)
Opinnäytetyö keskittyy Ravintola Kallio Oy:n digitaalisten markkinointikanavien tehokkaaseen hyödyntämiseen. Tutkimuksessa käytetään sekä vertailevaa että arvioivaa tutkimusmenetelmää, jonka avulla tarkastellaan eri ...
Instagram markkinoinnin vaikutus kuluttajan ostopäätökseen : muoti- ja kosmetiikkatuotteet
(2023)
Opinnäytetyö käsittelee Instagram markkinointia ja sen vaikutuksia kuluttajien ostokäyttäytymiseen. Työn tavoitteena on selvittää kuluttajien henkilökohtaisia kokemuksia Instagram markkinoinnin vaikutuksista heidän ...
Tuloksellinen vaikuttajamarkkinointi matkailualan yrityksen Instagramissa : Tackork Gård & Marina
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten vaikuttajien ja matkailuyritysten välinen yhteistyö voisi olla kiinnostavampaa seuraajien näkökulmasta ja miten Instagramissa kasvatetaan yrityksen orgaanista näkyvyyttä. ...
Bliss Clinicin markkinointi sosiaalisessa mediassa: suunnittelusta toteutukseen
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli Bliss Clinicin sosiaalisen median markkinoinnin suunnittelu ja toteutus sekä ihmisten tietoisuuden ja ymmärtämisen lisääminen kiropraktiikkaa kohtaan lääkkeettömänä vaihtoehtona ihmisten ...
Miten aloitteleva hierojayrittäjä voi hyödyntää sosiaalista mediaa markkinoinnissaan?
(2021)
Tässä opinnäytetyössä pyrittiin etsimään toimivia keinoja markkinoida yritystä sosiaalisessa mediassa. Työn tarkoituksena oli tuoda aloittelevalle hierojayrittäjälle tietoa siitä, miten yritystä kannattaa lähteä sosiaalisessa ...