Haku
Viitteet 1-7 / 7
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma : Satakunnan Airsoft ry
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Satakunnan Airsoft ry:lle.
Tutkimuksen teoriaosassa käsiteltiin digitaalista markkinointia, sen tuomia mahdollisuuksia ja vaikeuksia, ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma ja asiakassuhteiden ylläpitäminen Yyteri Beach Lomakeskuksessa
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli sosiaalisen median markkinointisuunnitelma ja asiakassuhteiden ylläpitäminen Yyteri Beach Lomakeskuksessa. Työn aihe valittiin ja rajattiin toimeksiantajayrityksen tarpeiden mukaan ja tavoitteena ...
Facebookin markkinointiviestinnän vuosikello
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on Facebook-mainonnan vuosikellon toteuttaminen toimeksiantajalle. Opinnäytetyö sisältää teoreettisen osion, jossa käsitellään markkinointiviestintää, sen keinoja, sosiaalista mediaa ja Facebookia ...
Markkinointisuunnitelma: Kohdeyritys X
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli tehdä aloittavalle yritykselle käyttökelpoinen markkinointisuunnitelma. Idea työlle syntyi kiinnostuksestani yrittäjyyttä sekä markkinointia kohtaan, joten yhdistin kiinnostuksen kohteeni, mikä ...
Digistrategian rakentaminen pienyritykselle: Case LVI-suunnittelutoimisto
(2021)
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö käsittelee pienen budjetin digistrategian rakentamista pienyritykselle. Työssä paneuduttiin ensin teorian avulla digimarkkinointiin ja pienen budjetin digimarkkinointikeinoihin ja sen ...
Kookengästä uudeksi brändiksi - Markkinointisuunnitelma Kenkätähdelle
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa markkinointisuunnitelma vuodelle 2022 jalkinealan vähittäiskaupalle Kenkätähti Oy:lle. Osakeyhtiö toimi sen perustamisvuodesta 2002 lähtien osana Keskon K-ryhmää ja Kookenkä-ketjua ...
Markkinointisuunnitelma ImproGames Oy:lle
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli laatia ImproGames Oy:lle markkinointia selkeyttävä ja kustannustehokas markkinointisuunnitelma sekä vuosikello. Työn tarkoituksena on kasvattaa yrityksen ja sen tuotteiden tunnettavuutta ...