Haku
Viitteet 1-10 / 27
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma : Case : Tia N Cakes
(2021)
Tässä opinnäytetyössä luotiin sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Tia N Cakes -yritykselle, joka toimi opinnäytetyön toimeksiantajana. Markkinointisuunnitelman tavoitteena oli helpottaa toimeksiantajan markkinointia, ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma : Satakunnan Airsoft ry
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Satakunnan Airsoft ry:lle.
Tutkimuksen teoriaosassa käsiteltiin digitaalista markkinointia, sen tuomia mahdollisuuksia ja vaikeuksia, ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän kehittäminen uuden tuotteen lanseerauksen yhteydessä : CASE Lapuan Leipä Oy
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia kehitysideoita uuden tuotteen digitaaliselle markkinointiviestinnälle. Tutkimuksessa käsiteltiin vain uusia tuotteita, ei jo olemassa olevia. Ulkopuolelle jätettiin myös hinnan ...
Markkinointiviestintä sosiaalisessa mediassa ja sen vaikutus ostokäyttäytymiseen Case: Halonen Pori
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kerätä tietoa toimeksiantajan, Halonen Porin, sosiaalisen median seuraajien suhtautumisesta sosiaalisessa mediassa tapahtuvaan markkinointiviestintään, ja täten tutkimuksen kautta selvittää, ...
Henkilöbrändäys sosiaalisessa mediassa
(2021)
Tässä opinnäytetyössä ohjeistetaan miten lähteä rakentamaan omaa henkilöbrändiä sosiaaliseen mediaan tai kehittää jo olemassa olevaa henkilöbrändiä. Lisäksi opinnäytetyössä tutkittiin mitä mahdollisuuksia hyvä henkilöbrändäys ...
Markkinointisuunnitelma: Kohdeyritys X
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli tehdä aloittavalle yritykselle käyttökelpoinen markkinointisuunnitelma. Idea työlle syntyi kiinnostuksestani yrittäjyyttä sekä markkinointia kohtaan, joten yhdistin kiinnostuksen kohteeni, mikä ...
Instagramin hyödyntäminen kauneudenhoitoalan markkinoinnissa
(2021)
Tämän opinnäytetyö tarkoituksena oli tutkia erilaisia tapoja markkinoida ilmaiseksi sosiaalisessa mediassa ja perehtyä Instagramin algoritmiin. Toimeksiantajayrityksenä toimii Hoitola Lämmin tupa, joka kauneudenhoitoalan ...
Digistrategian rakentaminen pienyritykselle: Case LVI-suunnittelutoimisto
(2021)
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö käsittelee pienen budjetin digistrategian rakentamista pienyritykselle. Työssä paneuduttiin ensin teorian avulla digimarkkinointiin ja pienen budjetin digimarkkinointikeinoihin ja sen ...
Sosiaalisen median markkinointiviestintäsuunnitelma Hotel Bepopille
(2021)
Sosiaalinen media on nykyään suuressa roolissa yksityishenkilöiden ja yritysten arjessa. Sosiaalinen media auttaa yrityksiä tavoittamaan asiakkaat entistä paremmin. Markkinointiviestintä siirtyy jatkuvasti yhä enemmän ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma yritykselle Tourwise Ireland
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli sosiaalisen median markkinointisuunnitelma yritykselle Tourwise Ireland. Työn aihe valittiin ja rajattiin toimeksiantajan kanssa yhdessä yrityksen tarpeiden mukaan. Tavoitteena oli luoda tehostettu ...